December 6, 2006
fisken wrote: Vad är det för bil du ska ha?
Eftersom jag alltid gillat kombis har jag riktat in mig på denne:
[Image Can Not Be Found]
Här hemma hos mig bara för att se om den gick in i garaget.. det gjorde den men lite tight med plats att komma ur bilen när man väl kört in den.. får väl putta in den varje gång om inte annat. 😛
Men får se hur det blir med om jag köper den eller inte.. det har kommit upp lite andra saker, så vi får se.
OnT:
Skulle haft filmkväll idag men nej det blir inte av då tösen fick andra planer.. tyckte att hon kunde ha hört av sig om detta men hon fick syn på mig nere hos mig och kom förbi med moppen och sa att vi får flytta fram det. Visade väl inte de men blev lite irreterad när man planerat det.
Måste även säga att FY F*N vad snabb hemsidan har blivit.. om detta håller i sig kommer de bli njutsamt att vara inne på hemsidan.. tycker den flyter på lika bra som Sweclockers sida.
August 29, 2004
opA87 wrote: Erkänn du är lite rädd för de stora starka kvinnorna och tränar då senare 😉
http://www.aftonbladet.se/krop.....4251856.ab
😉
You got me.. Ja, är rädd för alla stora starka kvinnor. :p
Är med att jag avskyr allt snack mellan personerna när man stor där och tränar, inget jag vill lyssna på.
OnT:
Hjälpt svåger med att köra möbler från ett hus till ett annat.
March 14, 2001
Varit väldigt aktiv senaste dagarna.
Natten till fredag när jag slutade jobba krängde jag om två nya sommardäck, tog lite tid innan jag listade ut hur balanseringsmaskinen fungerade, men det vart bra till slut. Fint med tillgång till sånt på jobbet. 🙂
Igår hjälpte jag till med att kapa och klyva en massa jävla ved hos my sis.
Idag har jag varit till Rättvik och checkat in marknaden som är där och hälsat på lite folk, lite halvkul, fint väder iaf. 😛
December 6, 2006
Shikar wrote: Varför blir det ingen bil då? 😕
Vågar inte riktigt ta banklånet.. allt är osäkert här ute på landet nu med dalande mjölkpriser.. det enda jag vet är att jag året ut har fast arbete.. men sedan vet man inte vad som händer.
Allt hänger med stor sannolikhet på vad mjölkpriset står i, i slutet på detta år. Om marknaden börjat vända..
April 24, 2007
opA87 wrote: Vågar inte riktigt ta banklånet.. allt är osäkert här ute på landet nu med dalande mjölkpriser.. det enda jag vet är att jag året ut har fast arbete.. men sedan vet man inte vad som händer.
Allt hänger med stor sannolikhet på vad mjölkpriset står i, i slutet på detta år. Om marknaden börjat vända..
Marknaden är ju enligt experter som sämst 2010 och sedan på väg uppåt igen 2011, men man vet ju aldrig. Förstår din oro... Vill själv ev köpa bil i sommar men vet ej om ekonomin räcker till, pluggar på gymnasiet och har inget sommarjobb so far...
4 Guest(s)