February 12, 2003
Roat mig med flickvän och överklockning. Måste säga att jag förmodligen fått tag på det absolut mest kinkiga exemplaret av ett moderkort som någonsin existerat, ett ASUS Commando. Gav upp efter att bara ha nått 5.6GHz med en E8600 (dvs efter fem minuter effektivt arbete, två och en halv timme BIOS-clearande).
September 12, 2001
ojdå wrote: Allting utom att plugga, vilket var meningen att jag skulle göra! 🙁
Upptäckte den grymt roliga serien Jeeves and Wooster med Stephen Fry och Hugh Laurie! :D:D:D
[Image Can Not Be Found]Ska titta igenom alla avsnitt så snart jag kan! :bgrin:
Hur fasen kan det ta så lång tid för en del att upptäcka en sådan grym serie? 😀
December 6, 2006
Inte kunnat sova ett skit på hela kvällen.. allt för mycket tankar på bilen.
I vilket fall som helst upp 04.30, käka frukost och iväg till landet.. åker iväg tidigare för att åka in till stan och motvilligt tacka nej till bilen..
Då visar det sig att försäljaren är på möte i Borås vilket jag tyckte va lite dåligt att han inte hade hört av sig om detta för vad hade vi gjort om jag kom in för att köpa bilen nu.. han visste faktiskt om att vi / jag skulle komma in idag för definitvt besked om bilen. Så nu blev man lite trött p.g.a detta... hade tänkt säga nej till bilen personligen då det kändes bättre än att maila eller ringa, men självklart "sket" sig detta med.
Well.. sitter nu och tröstäter en daimglass för att sedan åka ut till landet igen.
April 24, 2007
ojdå wrote: Allting utom att plugga, vilket var meningen att jag skulle göra! 🙁
Upptäckte den grymt roliga serien Jeeves and Wooster med Stephen Fry och Hugh Laurie! :D:D:D
[Image Can Not Be Found]Ska titta igenom alla avsnitt så snart jag kan! :bgrin:
Ska nog också kika vidare på den där!
Ang plugget: lätt hänt 😛
December 6, 2006
dree wrote: Varit hos tandläkaren idag för andra gången på 2veckor och konstaterat att jag har en framtida tandläkarräkning på ca 6-7000:- att vänta...
Om inte jag minns fel så kan Försäkringskassan betala ~50 % av ditt pris.. kommer ioförsig inte ihåg om de va lägre eller högre men "någon" står för en stor del av din kostnad. Men du kanske menar 6-7000 efter att "rabatten" är avdragen ?
OnT:
Arbetat hela dagen..
August 7, 2001
opA87 wrote: Om inte jag minns fel så kan Försäkringskassan betala ~50 % av ditt pris.. kommer ioförsig inte ihåg om de va lägre eller högre men "någon" står för en stor del av din kostnad. Men du kanske menar 6-7000 efter att "rabatten" är avdragen ?
OnT:
Arbetat hela dagen..
Japp efter rabatten är dragen.
Som jag fattade så drar dom hälften på dom kostnaderna som är över 3000:-. Så dom första 3000:- får man betala. Men får man en kostnad på t.ex. 1000:- till så får man betala 500:-
April 20, 2008
Dagens arbete har bestått av att ägna hela förmiddagen åt en jävla ettikettskrivare åt en kund. Förbannade sattyg från *elve*tet! fick den att lira vid lunchtid ungefär.
Därefter nästa kund, fick sätta ihop en liten offert på ett gäng servrar.
sen resten av arbetsdagen suttit å tragglat med ett trust problem med lite domäner. avslutade dagen med lite kroppsarbete i form av att montera ner en server.
Hem kvickt som fan (match idag) då parkeringsplatserna brukar ta slut omgående. Fick ändå leta i 40 min efter en plats där jag nätt å jämt lyckades fickparkera mig in i.
Iväg till gymmet å kört ett pass.
Nu sitter man här å läser om vSphere4 och suttar på en proteindrink.
Det va den dagen det.. å imorgon kommer det en ny..
December 6, 2006
Upp och börja jobbet 07.00..
Efter att ha gett ungdjuren mat så hoppade man upp på vagnen och blev ivägkörd till betet där vi börjat "frea" för att börja släppa ut djuren. Började frea vid.. ja vad va klockan.. runt 8 och slutade kl 13 då det var dags att pysa hemåt för lunch.. fick rast fram till ~15.30 då arbetata med att återigen ge ungdjuren mat och sedan börja mjölka påbörjas.
Varmt var det iallafall fastän det duggregnade.. har insett att fan vad man siktar dåligt med gummiklubban :C
3 Guest(s)