December 6, 2006
skiroy wrote: Vakat hela natten vid min mors dödsbädd, hem någon timme tidigt på morgonen och tillbaka till sjukhuset.
Mor dog under förmiddagen.
Sitter nu och får i mig min första mål mat på 24 timmar.
Beklagar sorgen, skiroy.. mina kondoleanser till dig och din familj. ( Det heter "kondoleanser", va ? )
OnT:
Precis hemkommen från kvällsmjölkningen.. lite seg mjölkning idag.. vet inte varför.
Ikväll vet jag inte vad som händer..
July 14, 2005
Skiroy: Du har mina kondoleanser också, för ganska exakt ett år sedan gick jag igenom en skilsmässa med tillhörande flytt och i samma veva förlorade jag både Morfar och Mormor inom tre månader.
Det gjorde ont men var inte en så nära familjemedlem som ens egen mor :cy:
Regards Jonas V.
February 12, 2003
Det här:
http://valid.canardpc.com/show.....?id=561347
Råkar vara nytt världsrekord för E6320, för den som undrar...
March 11, 2003
Bråkat med en av männnen jag delar lokal med, om hur man ska hantera kunder som kommer in. Jag förstår helt enkelt inte hur man gång på gång kan behandla folk som idioter, och försöka pracka på dem gammalt skit de inte behöver. Till på köpet var det en kund som kom på en av mina annonser, och som mer eller mindre sprang vettskrämd från affären. Och jag förstår henne.....
Och inte fattar han heller att det han gjorde var att han dels blåste mig på min affär, och som bonus blåste mig på eventuella framtida affärer. Gubbajävel :arg:
1 Guest(s)