December 6, 2006
_baal^ wrote: Vet inte om du var sarkastisk men annars, vad ska man med en såpass nyare/dyr kombi till om man inte har eller inte vill ha barn/familj? Det är ju ingen glidarbil precis för den ensamme. Känns ganska bortkastat 🙄 Känns som en SMART hade varit mer lämpad åt dig.
Därför att en S40 är för liten och trång.. en V70 är för stor och klumpig samt definitivt mer en familjebil än vad en V50 är.
Ett par nya fälgar, tonade rutor och lite annat krims krams så är de nog lika mycket en glidarbil av den här som någon annan bil 😉 :bok:
Sedan har väl alla olika smaker, eller hur ? Jag har alltid gillat kombis och har mer erfarenhet med denna bil än med någon annan bil så varför inte köpa en istället för att t.ex hyra en som jag gjort så ofantligt många ggr ? Dock har jag hela tiden varit inställd på att folk skulle gnälla bara för man köper en kombi bara för man är ung och ensam.. men varför inte ? Alla tycker vi om olika och om jag nu tycker om denna och nu köpt denna kan de väl vara lika kul för mig som de va från början.. eller hur ? 🙂
OnT:
En seg kväll.. fick för mig att korka upp jägern och smirnoffen.. vet inte varför jag gjort de ensam men har haft kul iallafall. :bgrin: "HAHA".. hmm.
Jätte smart när man ska iväg och köra med motorsågen under morgonförmiddag.
August 29, 2004
Hahahahahaha
Såg en gammal killen ifrån mellanstadiet var med på Talang... 'Pussgurkan' som han blev kallad fyfan för vilket fiasko. 😀
Marcus som sjunger Charlotte's låt Hero.
http://tv4play.se/noje_och_hum.....nt=2.34566
Skrattade skiten ur mig, lol.
December 6, 2006
Vaknar som vanligt tidigt när man är ledig.. tror klockan va 08.15.
Har precis delat upp fläskfilén och lagt den i marinad... hoppade över fläsket igår och åt en pizza istället.
Tror jag ska ta och åka ut till landet och dra igång motorsågen för lite gratisarbete och såga ner "slyet" som växer längs med vägen på vissa platser.. rent ut sagt livsfarligt att köra bil här och var.
October 22, 2002
opA87 wrote:
Sedan har väl alla olika smaker, eller hur ? Jag har alltid gillat kombis och har mer erfarenhet med denna bil än med någon annan bil så varför inte köpa en istället för att t.ex hyra en som jag gjort så ofantligt många ggr ? Dock har jag hela tiden varit inställd på att folk skulle gnälla bara för man köper en kombi bara för man är ung och ensam.. men varför inte ? Alla tycker vi om olika och om jag nu tycker om denna och nu köpt denna kan de väl vara lika kul för mig som de va från början.. eller hur ? 🙂
Kombi äger! Sedaner av vissa bilar är rent ut sagt fula.
Jag har hunnit haft 3 kombis hitintills.
Audi 80 Avant -94
Passat Variant -04
Audi A4 Avant -03
V50 är snyggare än S40. Sedanmodellen av alla kombis jag ägt ser ut som stryk.
December 6, 2006
fisken wrote: Kombi äger! Sedaner av vissa bilar är rent ut sagt fula.
Kul att någon håller med en.. tack ! 🙂
OnT:
Som man skrev innan åkte man ut till landet och röjjde diken i svängarna från buskar & träd med motorsågen mellan 12.30-16.30 ungefär.. svettig som en gris och har säkert gått ner ett kilo, tyvärr, i vikt efter detta 😛
Hem och lagar nu mat.. tjötar på msn och väntar på att timmarna ska gå så man kan åka ut och arbeta imorgon.
February 3, 2003
Vaknade ganska trevligt till Frälsningsarméns pianospelande, på golvet i ett ljust rum runt klockan 11.
Påbörjade hemfärden mot Skåne vid halv två och var efter tre stopp och ca sju timmar senare hemma igen.
En riktigt trevlig helg, den tackar vi för och hoppas på fler 🙂
PS. Bilder kommer upp imorgon kväll 😉 DS.
February 12, 2003
Delph1 wrote: Funderat lite på vad som kan orsaka magbesvären.
//Andreas
All pizza och monumentalt pisk i PES? 😛
Själv har jag vaknat upp hos Delph1 (utan att ha blivit störd av frälsningsarmén, faktiskt), gett honom en smula stryk i PES, och bestämt mig för att jag inte vill vakna upp hos honom imorgon igen och åkt hem till tjejen. Därifrån kom jag nyss hem.
February 12, 2003
Shikar wrote: Kul att det (äntligen) kom fram, frågan är när jag får pengarna som jag betalade från frakten, av NH. :bok:
Det kanske är bättre att ta det med han som håller i det än att ta det i den här tråden... 🙄
Jag har väl i princip inte gjort något, förutom att testa lite grafikkort. Beställt ett HD4870 har jag gjort också.
3 Guest(s)