Varit ner till idyllen i helgen igen.
Naturligtvis åt man gott under vistelsen där:
Olika drycker inmundigades:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 7, 2004
ringde faktiskt 112 för att larma brandkåren! Var på kvällspromenad med en kompis när vi ser hur det ryker lite ur ett sånt där hus för kundvagnar. Även om det var en liten brand såg den inte ut att självslockna och eftersom det satt ett lås på huset och vi inte hade mycket att släcka med valde vi att ringa helt enkelt.
Det trista var att vi hade passerat där 20min tidigare och då sett 2 runt 14-åriga killar därinne, hade dock inte en tanke på att de var mordbrännare. Hade inte vi ringt och ingen annan heller hade det slutat med en storbrand, redan när brandkåren kom brann det betyligt kraftigare i vagnarna!
August 22, 2007
ZIre wrote: ringde faktiskt 112 för att larma brandkåren! Var på kvällspromenad med en kompis när vi ser hur det ryker lite ur ett sånt där hus för kundvagnar. Även om det var en liten brand såg den inte ut att självslockna och eftersom det satt ett lås på huset och vi inte hade mycket att släcka med valde vi att ringa helt enkelt.
Det trista var att vi hade passerat där 20min tidigare och då sett 2 runt 14-åriga killar därinne, hade dock inte en tanke på att de var mordbrännare. Hade inte vi ringt och ingen annan heller hade det slutat med en storbrand, redan när brandkåren kom brann det betyligt kraftigare i vagnarna!
"mordbrand"? jobbade chefen kväll?
March 10, 2002
FireCAT wrote: [quote=ZIre]ringde faktiskt 112 för att larma brandkåren! Var på kvällspromenad med en kompis när vi ser hur det ryker lite ur ett sånt där hus för kundvagnar. Även om det var en liten brand såg den inte ut att självslockna och eftersom det satt ett lås på huset och vi inte hade mycket att släcka med valde vi att ringa helt enkelt.
http://www.google.se se, sökord: Mordbrand, tack.
Idag har jag bara slöat framför TV:n
March 7, 2004
FireCAT wrote: [quote=ZIre]ringde faktiskt 112 för att larma brandkåren! Var på kvällspromenad med en kompis när vi ser hur det ryker lite ur ett sånt där hus för kundvagnar. Även om det var en liten brand såg den inte ut att självslockna och eftersom det satt ett lås på huset och vi inte hade mycket att släcka med valde vi att ringa helt enkelt.
som att det har betydelse?
Lyckats bomma en spik, och drämmt hammaren på tummen när jag spikade plåttak.
🙁
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Nyss jagat ikapp en av våra nya grannar för att ta tillbaks sonens cykel.
Nån som vet om cyklar är "allmäningar" i Irak? Typ att det bara är att ta en ifall ingen använder den för tillfället?
Jag gjorde iaf klart för den faen att så är det inte här i byn.
August 22, 2007
ilg@dd wrote: Nyss jagat ikapp en av våra nya grannar för att ta tillbaks sonens cykel.
Nån som vet om cyklar är "allmäningar" i Irak? Typ att det bara är att ta en ifall ingen använder den för tillfället?
Haha you made my day. Tänk om någon filmat hade lugnt blivit favorit på Youtube...
FireCAT wrote: [quote=ilg@dd]Nyss jagat ikapp en av våra nya grannar för att ta tillbaks sonens cykel.
Haha you made my day. Tänk om någon filmat hade lugnt blivit favorit på Youtube...
Det var nog inte mycket att se, kunde möjligtvis ha blivit roande ifall han inte stannat när jag hann ifatt honom med bilen.
Blir till att ringa migrationverket och hyresvärden för att skälla sedan idag. Dom börjar ta sej större och större friheter för var dag nu dom där.
1 Guest(s)