Vad har du gjort idag?|Page 21|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Vad har du gjort idag?
bha*
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 676
sp_UserOfflineSmall Offline
401
August 26, 2007 - 6:14 pm
sp_Permalink sp_Print

Sov 10h, kollade på friidrott, följt av fotboll på teve och toppade det med att se Gnaget krossa gröthalsarna, mumma. Nu sitter jag och myser efter Wiltons fantastiska 3-0 mål.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
402
August 26, 2007 - 6:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Varit ner till idyllen i helgen igen.

Naturligtvis åt man gott under vistelsen där:

Olika drycker inmundigades:

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
403
August 26, 2007 - 6:41 pm
sp_Permalink sp_Print

Varit på kalas 😀

Hulto
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1662
404
August 26, 2007 - 6:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Spelat golf med mina nya klubbor, det gick verkligen inte bra :/
(det skyller jag på blåsten, det blåste så galet mycket att det knappt gick att spela)

FireCAT
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 113
405
August 26, 2007 - 7:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Kollat film

ZIre
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1776
406
August 26, 2007 - 7:15 pm
sp_Permalink sp_Print

ringde faktiskt 112 för att larma brandkåren! Var på kvällspromenad med en kompis när vi ser hur det ryker lite ur ett sånt där hus för kundvagnar. Även om det var en liten brand såg den inte ut att självslockna och eftersom det satt ett lås på huset och vi inte hade mycket att släcka med valde vi att ringa helt enkelt.
Det trista var att vi hade passerat där 20min tidigare och då sett 2 runt 14-åriga killar därinne, hade dock inte en tanke på att de var mordbrännare. Hade inte vi ringt och ingen annan heller hade det slutat med en storbrand, redan när brandkåren kom brann det betyligt kraftigare i vagnarna!

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
407
August 26, 2007 - 8:02 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag och en polare var och tuttade på några sånna där "hus" brevid affärer där de förvarar kundvagnar. Det var ball!

ZIre
Kommer du hit ofta?
Medlem
408
August 26, 2007 - 9:08 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: Jag och en polare var och tuttade på några sånna där "hus" brevid affärer där de förvarar kundvagnar. Det var ball!

vet inte om det där var särskilt kul. kan däremot tänka mig att du är 14, precis som dessa killar!

FireCAT
Medlem
409
August 26, 2007 - 10:21 pm
sp_Permalink sp_Print

ZIre wrote: ringde faktiskt 112 för att larma brandkåren! Var på kvällspromenad med en kompis när vi ser hur det ryker lite ur ett sånt där hus för kundvagnar. Även om det var en liten brand såg den inte ut att självslockna och eftersom det satt ett lås på huset och vi inte hade mycket att släcka med valde vi att ringa helt enkelt.
Det trista var att vi hade passerat där 20min tidigare och då sett 2 runt 14-åriga killar därinne, hade dock inte en tanke på att de var mordbrännare. Hade inte vi ringt och ingen annan heller hade det slutat med en storbrand, redan när brandkåren kom brann det betyligt kraftigare i vagnarna!

"mordbrand"? jobbade chefen kväll?

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
410
August 26, 2007 - 10:35 pm
sp_Permalink sp_Print

FireCAT wrote: [quote=ZIre]ringde faktiskt 112 för att larma brandkåren! Var på kvällspromenad med en kompis när vi ser hur det ryker lite ur ett sånt där hus för kundvagnar. Även om det var en liten brand såg den inte ut att självslockna och eftersom det satt ett lås på huset och vi inte hade mycket att släcka med valde vi att ringa helt enkelt.

http://www.google.se se, sökord: Mordbrand, tack.

Idag har jag bara slöat framför TV:n

ZIre
Kommer du hit ofta?
Medlem
411
August 27, 2007 - 8:11 am
sp_Permalink sp_Print

FireCAT wrote: [quote=ZIre]ringde faktiskt 112 för att larma brandkåren! Var på kvällspromenad med en kompis när vi ser hur det ryker lite ur ett sånt där hus för kundvagnar. Även om det var en liten brand såg den inte ut att självslockna och eftersom det satt ett lås på huset och vi inte hade mycket att släcka med valde vi att ringa helt enkelt.

som att det har betydelse?

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
412
August 27, 2007 - 1:41 pm
sp_Permalink sp_Print

ZIre, det är nog en deffenitionsfråga om hur tråkig och wannabejäklaidiot man är. 🙂

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
413
August 27, 2007 - 1:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Lyckats bomma en spik, och drämmt hammaren på tummen när jag spikade plåttak.
🙁

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Snorch
Member
Medlem
Forum Posts: 8881
414
August 27, 2007 - 1:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Har mest slappat idag, hämtat ett färdskrivarkort på posten till de nya skrivarjävlarna. Ska väl iväg och jobba också är det tänkt, om en timme eller så kanske, får se när man orkar. Bra med icke fasta jobbtider ibland 🙂

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
415
August 27, 2007 - 2:10 pm
sp_Permalink sp_Print

Blivit 300:- fattigare för att jag skulle träffa en tanskprid läkare, kommer att bli än mer fattigare när jag hämtar ut all ny medicin i morgon..

Hulto
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1662
416
August 27, 2007 - 2:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag har varit i skolan, nu ska jag städa och åka för att anmäla mig till en kurs.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
417
August 27, 2007 - 3:23 pm
sp_Permalink sp_Print

Nyss jagat ikapp en av våra nya grannar för att ta tillbaks sonens cykel.
Nån som vet om cyklar är "allmäningar" i Irak? Typ att det bara är att ta en ifall ingen använder den för tillfället?
Jag gjorde iaf klart för den faen att så är det inte här i byn.

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
418
August 27, 2007 - 4:31 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: ZIre, det är nog en deffenitionsfråga om hur tråkig och wannabejäklaidiot man är. 🙂

Rätt korkat svar måste jag säga. Du skämtar om mordbrand och kallar personen som inte håller med om att det är roligt för idiot...

//Andreas

FireCAT
Medlem
419
August 27, 2007 - 10:30 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: Nyss jagat ikapp en av våra nya grannar för att ta tillbaks sonens cykel.
Nån som vet om cyklar är "allmäningar" i Irak? Typ att det bara är att ta en ifall ingen använder den för tillfället?

Haha you made my day. Tänk om någon filmat hade lugnt blivit favorit på Youtube...

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
420
August 28, 2007 - 3:30 am
sp_Permalink sp_Print

FireCAT wrote: [quote=ilg@dd]Nyss jagat ikapp en av våra nya grannar för att ta tillbaks sonens cykel.

Haha you made my day. Tänk om någon filmat hade lugnt blivit favorit på Youtube...

Det var nog inte mycket att se, kunde möjligtvis ha blivit roande ifall han inte stannat när jag hann ifatt honom med bilen.
Blir till att ringa migrationverket och hyresvärden för att skälla sedan idag. Dom börjar ta sej större och större friheter för var dag nu dom där.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 359
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL