August 29, 2004
Shikar;
[Image Can Not Be Found]
Ska va liknande det, sÄ gott som det gÄr, ska se vad Robert kan göra, han brukar kunna fixa det mesta, grym kille indeed!
Ska sitta pĂ„ min vĂ€nstra vad, ska göra ett kors som ska sitta pĂ„ mitt högra den 25/5, d.v.s om 8dagar. đ
Korset: http://pici.se/pictures/uwovWZGbI.png
Den ska kanske inte ha nÄgon ring, berors pÄ hur bra vi kan fÄ detaljer ordnande.
Var egentligen tÀnkt att korset skulle ha blivit gjort tidigare (tror jag har postat det tidigare i denna trÄd) men gjorde Aequitas Veritas texten istÀllet dÄ.
December 6, 2006
Var inne med bilen pĂ„ Volvo imorse.. fick med mig en liten Renault Clio medans dom hade bilen inne.. jisses silken liten sak đ
Arbetat ute pÄ gÄrŽn, satt upp staket princip hela dagen.. hjÀlpte till med att ta in korna sedan Äkte jag in till stan igen och hÀmtade ut bilen.
Tydligen var det rost pÄ vÀnster framhjuls bromsskiva samt nÄgot med hjullagren ( tyckte jag han sa ? ) som dom bytte och nu hör jag ingenting.. antagligen.. om det inte Àr nÄgot dovt dovt jÀtte tyst som jag fortfarande hör men orkar inte gnÀlla pÄ det.. kÀnner mig bara sÄ fjantig.. lÄter iallafall mycket bÀttre nu.
Tankade Àven fulltank ( IGEN (!), tankade fullt i fredags ).. 584 kr i fredags och 589 kr idag.. blir INGEN rolig fakturamÄnad nÀsta mÄnad. :grÄt:
January 13, 2003
denstore wrote: Krypit runt i lÀgenheten och tyckt synd om mig sjÀlv (förkyld).
Det gör du sÄ rÀtt i. http://www.expressen.se/halsa/.....munforsvar
OnT: Snackat jobb med nÄn i malmö, slösurfat, gjort pannkakor, blÀ patetisk dag.
April 24, 2007
opA87 wrote: Var inne med bilen pĂ„ Volvo imorse.. fick med mig en liten Renault Clio medans dom hade bilen inne.. jisses silken liten sak đ
Arbetat ute pÄ gÄrŽn, satt upp staket princip hela dagen.. hjÀlpte till med att ta in korna sedan Äkte jag in till stan igen och hÀmtade ut bilen.
Tydligen var det rost pÄ vÀnster framhjuls bromsskiva samt nÄgot med hjullagren ( tyckte jag han sa ? ) som dom bytte och nu hör jag ingenting.. antagligen.. om det inte Àr nÄgot dovt dovt jÀtte tyst som jag fortfarande hör men orkar inte gnÀlla pÄ det.. kÀnner mig bara sÄ fjantig.. lÄter iallafall mycket bÀttre nu.Tankade Àven fulltank ( IGEN (!), tankade fullt i fredags ).. 584 kr i fredags och 589 kr idag.. blir INGEN rolig fakturamÄnad nÀsta mÄnad. :grÄt:
đź
Volvo har rÀtt fina Diesel alternativ annars
December 6, 2006
Shikar wrote: đź
Volvo har rÀtt fina Diesel alternativ annars
Vet đ
Men diesel:na Ă€r 10-20.000 kr dyrare Ă€n en bensin + att skatten Ă€r en 1000-1500 ( 2000 ? ) kr dyrare om Ă„ret... inte hade jag velat ha den lilla klena 1.6D bara för de Ă€r en diesel iallafall bara för dom Ă€r billigare som nĂ„gon hade pĂ„pekat.. 2.0D eller D5:an ! đ
OnT:
Precis hemkommen.. lunch fram till 15.30.. spolat silon och.. och bytt en vattenkoppling Ă€r allt man hunnit med sen 07 imorse đ
February 12, 2003
fisken wrote: Pris, spel och tillbehör?
http://www.tradera.com/PS3-60G.....n_92419221
DĂ€r har du. Hoppas pĂ„ mĂ„nga pengar i slutĂ€ndan. đ
2 Guest(s)