February 12, 2003
Låst den här tråden av misstag (nyss) och sålt min PS3:a väldigt billigt: http://www.tradera.com/auction.....d=92419221
February 12, 2003
Varit uppe hela natten och insett att jag tar studenten idag. Tjohej. Verkligen. Det positiva är väl att jag aldrig mer behöver se min klass. 🙂
EDIT: Ska dra dit nu. Ska ta med dagens ekonomisidor från DN som går igenom hur värdelösa alla studenter är egentligen, jävligt passande artikel för min klass.
September 27, 2005
Mean Machine wrote: Varit uppe hela natten och insett att jag tar studenten idag. Tjohej. Verkligen. Det positiva är väl att jag aldrig mer behöver se min klass. 🙂
EDIT: Ska dra dit nu. Ska ta med dagens ekonomisidor från DN som går igenom hur värdelösa alla studenter är egentligen, jävligt passande artikel för min klass.
Grattis eller vad man säger då 😉
December 6, 2006
Snowman89 wrote: Då hoppas jag att du har helförsäkring
Klart den är helförsäkrad.. och inget regnummer togs av varken polis eller räddningstjänst.
Så får se vad som händer..
OnT:
Just nu har man precis ätit kebabtallrik som lunch.. och rast fram till 15.30. Kopplat in chefens nya nätagg har man hunnit med.
Nyser och har mig med..
June 23, 2002
opA87 wrote: Klart den är helförsäkrad.. och inget regnummer togs av varken polis eller räddningstjänst.
Så får se vad som händer..
OnT:
Just nu har man precis ätit kebabtallrik som lunch.. och rast fram till 15.30. Kopplat in chefens nya nätagg har man hunnit med.Nyser och har mig med..
Då är det ju bara hosta upp stålarna till självrisken, var glad för att du hade helförsäkring. Nu blir det ju bara självrisken för dig.
November 22, 2001
Mean Machine wrote: Varit uppe hela natten och insett att jag tar studenten idag. Tjohej. Verkligen. Det positiva är väl att jag aldrig mer behöver se min klass. 🙂
Grattis 🙂
Jag läste också den artikeln, (på internet). I kommentarerna var det någon som råkat ut för en nyutexaminerad gymnasist som svarade något i stil med "tror du jag är din slav eller?" när han blev tillsagd att göra något.
Jag upplevde själv den attityden sist jag jobbade med folk i 20-årsåldern.
Inte undra på att ungdomsarbetslösheten är hög om det där är en generell inställning (även om LAS naturligtvis gör sitt).
Skrämmande.
Ontopic: Jobbat, jobbat och jobbat. Ska bli gött med en lugn kväll med lite bärs och WoW. Imorgon blir det rejäl rensning på nybygget, mycket skit som ska till tippen.
2 Guest(s)