January 8, 2003
Jobbat, lugnt jobb idag fast vi hade ett möte som drog en halvtimme över tiden. Hämtat ut mitt nya id/pass efter att mitt gamla pass gått sönder. Sen var jag över på andra sidan stan å hämtade upp en Wd hd av Denstore, trevlig kille btw. Nu inväntar jag min mormor som är på möte och behövde en plats å sova på tills imorgon.
April 24, 2007
Snorch wrote: Inte så mycket att se, som fisken skriver en, gul ful (nåja, blank och fin än sålänge) dock inte gammal Volvo. 😉
fisken, jag såg din bil uppe i Järvsö idag. Trodde inte ni var uppe på så nordliga breddgrader. 🙂
Trodde du hade fått en ny truck från Volvo eller Scania 😛
onT:
-Skolan
-Hemåt
-Löprunda
-Pluggar ](*,)
March 14, 2001
Shikar wrote: Varför säger du då att den inte är något intressant? En ny och fräsch lastbil ska väl vara med i tråden? 🙂
Vet inte om jag tycker en DHL-gul lastbil (förutom företagstryck) av väldigt vanlig modell är så intressant. För det andra orkar jag inte släpa med kamera för att ta en bild. 😛
Du har ju för övrigt kunnat se den live i GBG idag, du har en andra chans på fredag. 😉
September 27, 2005
Snorch wrote: Vet inte om jag tycker en DHL-gul lastbil (förutom företagstryck) av väldigt vanlig modell är så intressant. För det andra orkar jag inte släpa med kamera för att ta en bild. 😛
Du har ju för övrigt kunnat se den live i GBG idag, du har en andra chans på fredag. 😉
Ge mig tid och plats så står jag beredd med min 400D och knäpper ett kort på dig 😉
OT: Drömt om Shanghai nästa år! 😛
October 22, 2002
Snorch wrote: Inte så mycket att se, som fisken skriver en, gul ful (nåja, blank och fin än sålänge) dock inte gammal Volvo. 😉
fisken, jag såg din bil uppe i Järvsö idag. Trodde inte ni var uppe på så nordliga breddgrader. 🙂
Brukar inte gå många dagar innan en ny lastbil får någon lite skavank vilket är lika tråkigt varje gång.
Vi har ett stort distrikt. Linje på Västerås-Gävle, Västerås-Hudiksvall och Örebro-Gävle. Täcker från Askersund i söder till Hassela i norr på 4 bilar och 6 släp.
Vi kör Hudiksvall varje onsdag, bilen går upp på tisdagkväll. Gick även upp onsdagkväll med ett åk, 3-4flm till Hudik samt 33ton betong/sten till Ljusdal.
March 14, 2001
fisken wrote: Brukar inte gå många dagar innan en ny lastbil får någon lite skavank vilket är lika tråkigt varje gång.
Vi har ett stort distrikt. Linje på Västerås-Gävle, Västerås-Hudiksvall och Örebro-Gävle. Täcker från Askersund i söder till Hassela i norr på 4 bilar och 6 släp.
Vi kör Hudiksvall varje onsdag, bilen går upp på tisdagkväll. Gick även upp onsdagkväll med ett åk, 3-4flm till Hudik samt 33ton betong/sten till Ljusdal.
Nej tyvärr är det ju så, men men så är det.
Jaså ni kör så pass långt (eller långt är det väl inte kanske, men ja) , har nämligen inte ser era bilar mer än mellan Västerås-Gävle, men där ser man. Då konkurrerar ni på de flesta orter med oss då. Inte så mycket på Västerås egentligen, trots att det går lite extrabilar samt någon Stockholmsbil dit ibland. Förutom foderbilar som går dit ofta. 🙂
Jag ska till tandläkaren om drygt två timmar, usch. 🙁
4 Guest(s)