November 27, 2003
Jobbat, det är bra rörigt just nu...
Steel wrote: Vaknade, käkade frukost med polaren som sovit över efter en pubrunda igår. Körde iväg med bilen till lackkonservering. Gick hem. Fixat lite här hemma. Nu ska jag käka lunch. Sen i eftermiddag drar jag nog ut på stan med kameran och ser om jag hittar nåt kul att plåta...
He's alive 😀
//Andreas
December 6, 2006
Började dagen kl. 09 med att åka iväg och slå.. lite besviken dock.. fick slå med en Massey Ferguson istället för Valmeten.. kändes så liten och pluttig 🙁 Men de löste sig till slut..
Utöver det har jag hunnit vara inne i stan och handlat, fulltankat bilen ( ~50 liter - ~650 kr eller något ) samt käkat pizza.
Imorgon börjar man kl 09 och då får vi se vad vi gör.. håller vädret upp imorgon fortsätter vi nog med 1:a skörden.
September 12, 2001
Steel wrote: Vaknade, käkade frukost med polaren som sovit över efter en pubrunda igår. Körde iväg med bilen till lackkonservering. Gick hem. Fixat lite här hemma. Nu ska jag käka lunch. Sen i eftermiddag drar jag nog ut på stan med kameran och ser om jag hittar nåt kul att plåta...
Ryck mig i svansen! Du lever... 😮
September 27, 2005
Hur är det nu, lever den där Steel som blev medlem i början på 2002? 😉
OT: cyklade en runda på morgonen och satt sen och pluggade i skolan från 11 till 20 🙁 Sjuk tenta-ångest inför i morgon! :cy:
Sen nu har jag tittat på en ersättare till mitt kit-objektiv! Vill köpa nu men det får nog vänta...
October 22, 2002
Snorch wrote: Nej tyvärr är det ju så, men men så är det.
Jaså ni kör så pass långt (eller långt är det väl inte kanske, men ja) , har nämligen inte ser era bilar mer än mellan Västerås-Gävle, men där ser man. Då konkurrerar ni på de flesta orter med oss då. Inte så mycket på Västerås egentligen, trots att det går lite extrabilar samt någon Stockholmsbil dit ibland. Förutom foderbilar som går dit ofta. 🙂
Jag ska till tandläkaren om drygt två timmar, usch. 🙁
Beror ju på vilka tider du åker skulle jag tro. Sen så ser du egentligen bara 2 bilar eftersom örebrobilarna är av gammal modell och ser olika ut. När vi tog över Gävle-Örebro så gick det snabbt. Dryg 2 veckor från första diskutionerna tills vi började köra.
Örebro bilarna är en blå Scania 144 topline som det står transportkonsulten på skåpet och en vit 144 topline som det är 2 st vikingar på skåpet och reklam för Alfta timmergrip eller något. Släpen är inte så lätta att känna igen eftersom vi enbart har 1 släp med korrekta dekaler på om Schenker får bestämma... Min åkare är ganska bestämd och rak så att de inga andra får göra får vi göra osv. 😛
OnT:
Käkade lunch med en kompis. Sålt iväg min 244 Turbo. Jobbat och är nu svintrött efter en tung vecka.
November 27, 2003
Haft en mycket underlig dag. Först ställde damen in kvällen pga. dubbelbokning. Minskade inte direkt mina negativa åsikter om studenten och studenter 😉
Sen var jag på systemet en sväng och när jag kommit fram till kassan så spontant exploderar en av mina öl, en Rocheforte 8, och dränker mig i öl. 😮
//Andreas
January 13, 2003
Delph1 wrote: Haft en mycket underlig dag. Först ställde damen in kvällen pga. dubbelbokning. Minskade inte direkt mina negativa åsikter om studenten och studenter 😉
Sen var jag på systemet en sväng och när jag kommit fram till kassan så spontant exploderar en av mina öl, en Rocheforte 8, och dränker mig i öl. 😮
//Andreas
Ush, spolad*2
OnT, varit nere i föreningslokalen och skrivit på papperna för parkeringsplats på gården. Bara 1,5års kö (40platser till 108 lägenheter). 🙂
December 6, 2006
Dagen började kl. 9 .. chefen hade varit och hämtat gödseltunnan så det var bara att ge sig ut i regnet och spri skit.
Höll på fram till middag.. efter middag var de bara att spola klart silona bakom ladugården och vipps så var klockan 17.30 och dagen var slut.
Hade också sådan jäkla otur att jag ramlade ner från en meters höjd och på vägen ner drämde jag knät i.. i... vad fasiken heter det.. aja en vägg som vi hoppar ner från och oroar mig nu för att jag ska få tillbaka bakercystan jag hade i knät november 2007 som gjorde mig halt i ett halvår.. :/
Känns nästan som jag blödde / blöder inuti knät då det är någon flytande känsla jag har där i.. hmm.
Imorgon åker jag nog till Jönköping och antingen går på bio om töserna hör av sig eller så får jag helt enkelt hälsa på mormor & morfar och få i mig lite mat =)
2 Guest(s)