January 8, 2003
Röstade igår, blev PP. Hade itne tid å rösta diag för jag har varit iväg heal dagen på Tosselilla sommarland med brossan och några vänner å släktingar till dom. Eftersom det har varit kallt så badade inte så många och det blev långa köer till alla karuseller och attraktioner. Den nya bergåladbanan var bra, orkade bara åka 2 ggr pga kö på 45 min. Sen var det kö till grillningen så man kunde få mat i sig. Körde lite gocart vilket var lätt å vinna med de slöa bilarna och lätta banan, man behövde aldrig använda bromsen, varvade 2st på 3 varv.. Sen drog man ut med kanot, cykelbåt och sist roddbåt. Sen var klockan över 5 å dom stängde. Kom hem och har följt valvakan, det har blivit en fin framgång för PP tycker jag 😎 .
July 14, 2005
Cyklat till Ljusdal ToR 14km för att göra lite ärenden, bla. hämtat hårddisken, besöka AF och lite annat.
När jag kollade mejlen hemma så skrev Dustin att Adaptec RAID-kortet var på väg.
Föräldrarna ringde från den nyköpta Sommarstugan och vi gick igenom posten tillsammans.
Nu tar jag bara det lugnt och gör några sista backupper inför uppgraderingen 😛
August 29, 2004
Fick som sagt återbäringen idag på 15k och detta har blivit gjort,
5000kr till min mor, hon behöver pengarna mer än mig.
2000kr till min far som jag lånade utav honom när bilen behövde repareras.
8000kr till sparkontot.
Kom även precis hem ifrån gymmet och insett jag är den som svettas mest på det stället, käkar piller som höjer kroppsvärmen och använder mer fett till energi, nästan pinsamt att va där att träna medans andra folk är där och man torkar sig med en handduk hela tiden. 😀
Edit; Är också förövrigt riktigt irriterad på varför jag inte är automatiskt inloggad när jag varje gång markerar den när jag loggar in, spelar ingen roll vilken av dom 2 inloggnings'sidorna' jag använder, :arg:
August 29, 2004
ojdå wrote: Rent spontant måste jag säga att det låter inte så nyttigt? Kroppen med alla dess biologiska processer är väll gjord för 37 grader? :bok:
Berors väl kanske på hur ofta man äter dom, jag käkar dem varannan dag 2st innan jag tränar. Inte märkt på något sätt att jag mår sämre eller liknande. Hur mycket den höjer vet jag faktiskt inte men tillräckligt för mig ivf.
Sen jag började äta dem så har jag gått ner 10kg så den gör det den 'ska' eller vad man nu ska säga, dock så är det min sista burk då min kosttillskott-affär inte längre får in dem. :<
August 29, 2004
ojdå wrote: hmm ok. Det verkar ju ha minst en effekt på kroppen då i alla fall! Såvida det inte bara är träningen som gör det?
Det var något jag aldrig hört om, intressant! :bok:
Träningen, visst, förlorade oönskad vikt genom det också, men sen när jag började med det (eca 30+) så har den ökat, vilket jag är nöjd över.
1 Guest(s)