March 10, 2002
MakubeX wrote: Fick som sagt återbäringen idag på 15k och detta har blivit gjort,
5000kr till min mor, hon behöver pengarna mer än mig.
2000kr till min far som jag lånade utav honom när bilen behövde repareras.8000kr till sparkontot.
Kom även precis hem ifrån gymmet och insett jag är den som svettas mest på det stället, käkar piller som höjer kroppsvärmen och använder mer fett till energi, nästan pinsamt att va där att träna medans andra folk är där och man torkar sig med en handduk hela tiden. 😀
Edit; Är också förövrigt riktigt irriterad på varför jag inte är automatiskt inloggad när jag varje gång markerar den när jag loggar in, spelar ingen roll vilken av dom 2 inloggnings'sidorna' jag använder, :arg:
Vad för piller?
August 29, 2004
Var och köpte lite protein bars idag och träffade ägaren till stället som jag inte har sätt på 2månader kanske, busy man. Han tyckte jag hade gått ner minst 10kg, då blev jag glad, kul att se att träningen pays off så att folk kommenterar det. 😀
Med denna lilla glädjestund och energi kick från min tabletter blev det ett extra långt konditionspass och lite styrka.
Fyfan för en bra dag. 😀
February 12, 2003
Kommit trea i finska MOA-kvalen och vunnit det här: http://www.prisjakt.nu/produkt.....p?p=434132
August 29, 2004
ojdå wrote: MakubeX: Måste kännas jäkligt skönt att gått ner så mycket, vad tränar du för kondition? Men blir det inte besvärligt med alla kläder man får byta? 😛
15min på Crosstrainer, ungefärligt 3km.
30min på löpbandet, ungefärligt 3km.
15min på cykel, ungefärligt 4km.
=1mil kondition av blandning, hade gjort mer om det inte var så fruktansvärt tråkigt. :p
Det är vad jag gör på gymmet + lite styrka på det.
När jag inte är på gymmet så brukar jag "powerwalka" eller snabb promenad, kalla det vad ni vill, ungefärligt 5km.
När jag är på gymmet och kör lite kondition, visst mitt sätt är väl kanske inte det bästa men det gör susen för mig så, jag bytar inte kläder när jag går mellan konditionen och lite styrka. Jag går däremot med en stor fin handduk som jag använder flitigt, är i regel bara jag som har en som jag har sett när jag gymmar.
Ser ut som jag har svettas för kanske 10personer när jag är klar på gymmet men fyfasiken vad gott det känns, då har man verkligen "fått ut" något i min mening.
February 12, 2003
Tidsdjuret wrote: Grattis MM!!!
Det var inget dåligt pris du vann 😀
Tack! Jag insåg iofs att det nog inte var 2GB-versionen, utan den här, 1GB-versionen: http://www.prisjakt.nu/produkt.....p?p=425904
Andrapriset är ett MSI X58 Eclipse SLI, så mig gjorde det absolut inget att komma trea... Tvärtom. 🙂
Får hoppas någon kan ge mig på nöten i svenska tävlingen nu också, så jag slipper det moderkortet, tar hellre ett till likadant grafikkort, eller helst segern, men då ska E8600:n jag hämtar imorgon vara bra.
September 27, 2005
MakubeX wrote: 15min på Crosstrainer, ungefärligt 3km.
30min på löpbandet, ungefärligt 3km.
15min på cykel, ungefärligt 4km.
=1mil kondition av blandning, hade gjort mer om det inte var så fruktansvärt tråkigt. :p
Det var ju ganska bra ändå! Tror det är mycket mer än vad vissa gymmare gör! 😛 Men förstår att det är tråkigt, du kommer ju ingen vart i maskiner 😉
Idag har jag packat inför Kreta! Ni får ha det så bra här på NH utan mig 😉
I'll be back :rollsmile:
August 29, 2004
ojdå wrote: MakubeX: Måste kännas jäkligt skönt att gått ner så mycket, vad tränar du för kondition? Men blir det inte besvärligt med alla kläder man får byta? 😛
Och geniet som jag är så kom jag precis på vad du menade med att byta kläder...
Nja, så jobbigt är det inte eftersom jag kunde inte bry mig mindre om hur jag ser ut så går runt i alldeles för stora kläder ett par månader så kommer jag shocka alla senare med nya kläder som passar bättre.
T: Åkte till gymmet, insåg att jag glömde min Ipod (klarar inte av att gymma utan den), åkte hem och sitter nu här, åker och tränar lite senare!
December 6, 2006
Arbetat !
- 07.00 Börjar
-- Skruvar och byter inredning i ladugården tar några timmar..
- 13.00
-- Folk ringer och säger att grannens djur är över.. bara att pallra sig in i bilarna och hämta hem dom.. leder in dom på vårat bete för att hämtas där senare när ägaren kommer hem.
- 13.30 - 15.30 Lunch.. kebabtallrik :-$
- 15.30-18.00
-- Ger ungdjuren mat och kalvarna mjölk och foder samt kvällsmjölkar.. går relativt snabbt och är klar ungefär prick 18.00..
18.15-18.45
-- Tvättar bilen... skolavslutning imorgon så bilen måste skina blank 🙂
July 14, 2005
Var in till Ljusdal en sväng för att hämta medikamenter.
Käkade Kebab med bröd till Lunch och brorsan bjöd 🙂
Äntligen luskat ut vad dom slumpvis plötsliga omstarterna av PC berodde på 🙄
Det är minnet tydligen som strulat och fick det bekräftat vid minnestestet.
Ut åkte två stickor sedan var det grönt (kunde inte hitta Voltinställningen i mitt sketna BIOS), tur var hade jag ju 4x2GB så man överlever 😛
2 Guest(s)