October 22, 2002
Började tvätta imprezan men då började det regna så jag gav upp. Nu en giltig anledning att ha en skitig bil 🙂
Var in till Västerås en sväng för att hämta ett par saker. Hämtade sen tjejen och vi for hem till mig för att laga mat. Blev potatisgratäng och karrekottletter med bea.
November 27, 2003
Snorch wrote: Va.. förhandlade du inte till dig gratis hemkörning? Det ska man ju alltid göra, om det inte redan ingår. 🙂
Min far kör lastbil och håller på att flytta Systembolagets lager från punkt 1 till punkt 2 i centrala Örebro nu under morgon och jag måste bli av med dom gamla sofforna med så det var faktiskt smidigare att be han om hjälp än att be dom köra hem den. Butiken ligger dessutom bara 300m bort 😉
Annars så erbjöd dom faktiskt gratis hemkörning 😛
//Andreas
April 24, 2008
Delph1 wrote: Min far kör lastbil och håller på att flytta Systembolagets lager från punkt 1 till punkt 2 i centrala Örebro nu under morgon och jag måste bli av med dom gamla sofforna med så det var faktiskt smidigare att be han om hjälp än att be dom köra hem den. Butiken ligger dessutom bara 300m bort 😉
Annars så erbjöd dom faktiskt gratis hemkörning 😛
//Andreas
"Punkt 1 och punkt 2".... 😉
December 6, 2006
Delph1 wrote: Vaknat, svider fortfarande i handen efter jag slant med mejseln, men nu sitter soffan ihop och den är stoooor och skön 😉
//Andreas
Bild ? 🙂
EDIT:
Såg bilden i "Senast inköpt..."
Den färgen har jag aldrig sett kan jag väl säga 😀
OnT:
Vaknat och var på väg att gå ner och tvätta när jag såg att alla tiderna var upptagna.. får se om jag hinner tvätta ikväll.
Åker ut till landet till farsan om en stund och förbereder grillning.. mums.
December 6, 2006
Ätit grillat med farsan ute på landet.. har även lagat ett staket.. eller ja vi gjorde så mycket vi hann innan farsan skulle hem.
Passade på och freade upp en hage till hästarna så dom kan beta av allting runt våran parkering som börjar bli lite väl behövd att bli avbetad.
Men så kom det spöregn med åska så tog och åkte hemåt.. sms:ade polaren att han kunde komma förbi med sin dator då han ville att jag skulle laga denna. En ominstallation av Vista var vad som behövde göras sedan var den som ny.
Kvällen blir lugn.. sitter och funderar på vad för fälgar jag kan tänkas köpa.
Passar svarta fälgar till en svart bil ? :bok:
2 Guest(s)