August 29, 2004
Fackamato wrote: "bara en mil", hah! En annan kämpar ju för att springa 5.5km på 25 minuter...
Tycker 1mil ær dåligt presterat før min del. 🙁
Ska æven idag till gymmet och ta en mil till eller om jag orkar, 2. 😀
Fu Midsommar nær alla ær borta. 🙁
T:
-Jobbar
Skall;
Kæka onyttig pizza till lunch och gymma sen nær jag kommer hjem igjen.
April 24, 2007
ojdå wrote: Kom hem från Kreta vid kl 5 i morse. Trött!
Vaknade precis och sitter och samlar kraft till att hoppa på tåget till Falkenberg för midsommarfirande.
Så har jag läst ifatt "senaste inköp" och "gjort idag" trådarna nu iaf 😉
Välkommen tillbaka, hur var resan då?
Ontopic:
-Vaknat
-Frukost
December 6, 2006
Åh vilken midsommarafton !!!
Klockan 06.30 gick jag & farsan upp, käkade frukost och tog bilen för att åka till Solfilmsmontage i Göteborg och få 5 rutor tonade på bilen.
Ja, dom hade öppet på midsommarafton för min skull.. tre killar där varav två var dom som monterade 😛
Blev skitsnyggt och bilder kommer upp senare !
Vi var klara vid 10.30-11.00
Åker hem till morsan och hämtar brorsan.. vi ger oss iväg till min kusin & deras respektives sommarstuga. Vi välkomnas med champagne och gott ! Självklart ska jag köra så inget dricka på hela kvällen.. smuttade på en snaps dock när vi kom dit.. kände att det är ändå 12 timmar innan vi ska åka hem så.
Kvällen kommer att vara fartfylld med lite Ultimate med fotboll... lite vanligt fotbollsspelande samt trixxande där alla hade öl i hand. :bgrin:
Framåt senare av kvällen grillar vi egna hamburgare och revbensspjäll med lite friterade pommes frites.
Ungefär här som kvällen börjar lida mot sitt slut.. folk börjar bli trötta och kortspel får avsluta kvällen.
Jag, farsan & brorsan tar bilen och åker hemåt.. hemma vid 01.00.
Kan tillägga att jag inte såg ett skit bakåt när jag backade.. körde på någon sten som lät som den repade upp hela undersidan av bilen men antagligen knarrade den bara på stenen under för vi hittade inga skador under. Kolsvart ute och kolsvart inne i bilen. :bgrin:
March 14, 2001
Kom hem från midsommarfirandet för en timme sedan. Var i en stuga ute på en ö med trevligt sällskap, grillat, lite öl/vin och förhållandevis bra väder, mycket trevligt och roligt.
Senare ikväll blir det till att kolla på Småstadsliv med bla gänget ovan. Sägs vara en grymt rolig film, iaf om man är "härifrån" (eller därifrån). 🙂
January 8, 2003
Firade midsommar ute på landet hos en kompis. Åkte dit med grannen som skulle börja jobba kl 9 på kvällen så vi fick åka hem redan vid halv 8. Gjorde inte allt för mycket då jag ändå har jobbat idag. Mina 3 bröder och andra kompisar var med på plats å vi hade kul å åt mycket mat. Blev ett litet knyt kalas där vi delade med oss av olika sillar och lax osv. Midsommar snapsen jag blandat åt min lillebor blev kalas man hann även med några Staropramen direktimportarade på burk från Tjeckien där min andra bror var förra helgen.
August 29, 2004
Igår kväll;
Jag och en kompis åkte iväg till Göteborg.
För mycket alkohol.
Imorse;
Vaknade i sängen med kallingarna på, en tjej på armen men hennes byxor på men inget på överkroppen.
Panik.
-----
Detta känns inget vidare.
..
Edit; Varför lyckas jag alltid göra något riktigt idiotiskt när man försöker dricka bort depression. Jag suger.
3 Guest(s)