January 8, 2003
Har luskat ut varför win 7 stängde ner min vanliga 19" lcd när jag startat om och skulle slutföra installationen av det. Den tror tydligen att om man har en källa med wide screen inkopplat sär är det den primära skärmen 😕 . Detta vållade stora problem då det är min projektor som är inkopplad som skärm 2. Jag provade och starta projektorn och fick slutföra instalaltionen på 120" duken det kändes lite skumt..
Har pulat med win 7 hela kvällen och gillar det mer hela tiden, ett stort hopp från Xp må jag säga.
December 6, 2006
MakubeX wrote: Imorse;
Vaknade i sängen med kallingarna på, en tjej på armen men hennes byxor på men inget på överkroppen.
Hade inte du en brud i Norge ? 😕 Eller var det någon annan ?
OnT:
Inte gjort mycket alls.. försökt sätta på Biltemas solfilm på sidorutorna fram men vilken skit ! Kanske ska använda såpa nästa gång och inte bara vatten då skiten bara sätte sig på rutan och gick inte att röra fastän det var vatten bakom.
Well.. åska gjorde det med, så in i helvete.. käkade grillat med farsan.. sedan åkte jag hem och håller på och gör lasagne i ugnen nu.
August 29, 2004
opA87 wrote: Hade inte du en brud i Norge ? 😕 Eller var det någon annan ?
Jo, det har jag.
Men efter lite mer efterforskningar angående vad som egentligen hände igår kväll och detta uppvaknande.
Edit; Lång historia till kort:
Ett par kompisar och deras tjejkompis jävlades.
April 24, 2007
ojdå wrote: Jobbat. Överlåtit förvaltandet av min premiepension till männen och kvinnorna på Swedbank Robur.
Dina kolloegor mao 😉
OnT:
Igår:
-Middag ute följt av Brasilien-Italien på O'learys
-Kollat på Behind Enemy Lines Colombia...
Idag:
-Kommit hem efter att ha sovit över hos en kompis
February 17, 2004
MakubeX wrote: Igår kväll;
Jag och en kompis åkte iväg till Göteborg.
För mycket alkohol.Imorse;
Vaknade i sängen med kallingarna på, en tjej på armen men hennes byxor på men inget på överkroppen.Panik.
-----
Detta känns inget vidare.
..
Edit; Varför lyckas jag alltid göra något riktigt idiotiskt när man försöker dricka bort depression. Jag suger.
Låter som en lysande kväll ju! 😀
Jag vaknar också med en naken brud i armarna på mig men det är alltid en och samma tjej, dvs min flickvän 😛
Lite ombyte är aldrig fel!!
5 Guest(s)