Vad har du gjort idag?|Page 228|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Vad har du gjort idag?
Johan Karlsson
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1947
sp_UserOfflineSmall Offline
4541
June 26, 2009 - 4:30 pm
sp_Permalink sp_Print

BLir förbannad över ett tentaresultat som inte gick vägen. Måste hämta ut tentan och se vad som skett.

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
4542
June 26, 2009 - 4:31 pm
sp_Permalink sp_Print

opA87 wrote: Nu kommer Mean Machine att säga något bara för du sa "Asus".. han går igång på det ordet 😉

Jag kan säga så mycket som att det är mitt gamla jobb.

Jekyll 3000
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1330
4543
June 26, 2009 - 6:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Gått långtrampen, inspekterat vipparmsbryggan samt vebben till 5:e burken bara för att konstatera att det är felande... Tur man inte behöver betala sån skit själv!

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
4544
June 26, 2009 - 7:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Jobbat över, kommer fortsätta jobba över i några veckor framåt.

Sett två sidor av ett landslag.

//Andreas

Shikar
Member
Medlem
Forum Posts: 4468
4545
June 26, 2009 - 7:53 pm
sp_Permalink sp_Print

-Vaknat
-Frukost
-Vila
-Högintensiv löpningsrunda 🙂
-"Lunch"
-Vila

bigMan
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 88
4546
June 26, 2009 - 8:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Så jag har en del att leva upp till wink

Mean Machine wrote: Jag kan säga så mycket som att det är mitt gamla jobb.

Jonas Klar
Member
Medlem
4547
June 26, 2009 - 8:35 pm
sp_Permalink sp_Print

bigman wrote: Så jag har en del att leva upp till wink

Klarar du dig längre än till slutet av September orkade du vara kvar där längre än mig. Hälsa Gyros, Sandro och Jean åt mig.

opA87
Member
Medlem
Forum Posts: 2399
4548
June 27, 2009 - 6:23 am
sp_Permalink sp_Print

Vaknar upp som vanligt tidigt med ont som fan i magen vilket gör det omöjligt att somna om... så i säng 00.30 och upp vid 06.30.. perfekt.. suck. Jävla stressmage, eller något..

Well.. ska arbeta ikväll iallafall.. vad som händer under dagen vet jag inte..

MakubeX
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 553
4549
June 27, 2009 - 12:03 pm
sp_Permalink sp_Print

Har varit ute på löparbanan och powerwalkat/joggat/sprungit en mil.

Nu ska man vila sig för att senare ikväll ta sig en sväng till gymmet då.

Fantoon
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 614
4550
June 27, 2009 - 2:53 pm
sp_Permalink sp_Print

Jobbat....en del på sistone. Vill köpa en ny dator och har börjat snegla på en och en annan mac. Vet att jag kommer att bli påhoppad av en och en annan...

Chief
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 309
4551
June 27, 2009 - 3:07 pm
sp_Permalink sp_Print

Skulle ut och åka med moppen, drog på utav bara helvete på gatan och så hör man: Klonk! Tänker vafan...och kollar runt lite, så ser jag att jag lyckats få sönder framkugghjulet. 🙁

Hade ingen mutter som håller fast kugghjulet så kanske ingen överraskning att det gick sönder. :bgrin:

Jonas Klar
Member
Medlem
4552
June 27, 2009 - 3:25 pm
sp_Permalink sp_Print

Testat lite grafikkort och hämtat en portabel AC på 2.2kW. Ska bli skönt att sänka snittdygnstemperaturen på rummet från 26 grader.

Snorch
Member
Medlem
Forum Posts: 8881
4553
June 27, 2009 - 7:56 pm
sp_Permalink sp_Print

Solat mer eller mindre hela dagen, bränt mig lite halvt men det är det värt. Har ju varit sjuk varmt och soligt här iaf. 29 grader i skuggan och brännande sol, det är härligt det. 🙂
Svalkade mig lite i en sån där halvstor pool med systers barn, roligt och varmt, nästan 28 grader var det i vattnet.

Nu senaste timmen har jag irriterat mig på mongona som av någon anledning tycker det är skitroligt att bränna däck och allmänt köra som idioter här i närheten. Skulle jag bli så tragisk nån gång ska jag se till så någon avlivar mig på fläcken. Jävla muppar.

Jonas Klar
Member
Medlem
4554
June 27, 2009 - 8:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Snorch wrote: Nu senaste timmen har jag irriterat mig på mongona som av någon anledning tycker det är skitroligt att bränna däck och allmänt köra som idioter här i närheten. Skulle jag bli så tragisk nån gång ska jag se till så någon avlivar mig på fläcken. j**la muppar.

Jag råkade ut för en liknande sak häromdagen... Var ute och körde cross, på väg till endurospåret, mitt ute i skogen, så står det två kärringar i vägen. Kör långsamt, då börjar kärringfan försöka ställa sig i vägen... Såhär i efterhand borde jag ju kört över aset, men jag körde runt henne och gasade på allt jag kunde för att låta så mycket som möjligt för att jävlas och drog iväg.

Okej, kanske inte riktigt liknande, men likheten ligger väl i att den dagen jag blir så tragisk att jag inte har något annat för mig än att vrida upp hörapparaten på max och gå på promenader mitt ute i kända endurospår och försöka stoppa folk tänker jag köra över mig själv med bilen eller något.

Johan Karlsson
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1947
4555
June 27, 2009 - 10:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine wrote: ...men jag körde runt henne och gasade på allt jag kunde för att låta så mycket som möjligt för att jävlas och drog iväg.

Där kan du ju ändå inte tänkt till? Nu kommer hon garanterat att i framtiden fortsätta tycka att det är odrägliga snorungar som kör omkring i skogen och väsnas och förstör naturen.

Hade du däremot lugnt kört förbi henne, eller ännu bättre stannat och släppt förbi eller liknande, hade hon troligtvis fått ett bättre ögat mot enduro-förare och kanske nästan gång släppt förbi dig!

Andreas Galistel
Member
Medlem
4556
June 27, 2009 - 10:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Blivit firad, handlat lite mat och annat, kollat på film med tjejen.

//Andreas

opA87
Member
Medlem
Forum Posts: 2399
4557
June 28, 2009 - 9:16 am
sp_Permalink sp_Print

Fantastiskt trevlig kväll igår...

Klockan 15.00 åkte jag iväg och kvällsmjölkade.. gick fort och enkelt.

Hemma vid 18.15 där jag bara duschar snabbt, gör mig iordning och åker ut till landet där farsan bjuder på grillat. Klockan 22 får jag SMS om att jag ska åka ut till en tös och dennes syster vilket jag gör 😉
Vi går en promenad på ~1 mil under kvällen för att sedan gå hem till dom sitta inne och tjöta, gå ut i deras "luststuga" och mysa i solstolar... när klockan passerat 03.30 och solen både gått ner och gått upp FEGAR jag ur, dum som jag är när jag blivit frågad att sova över.. och åker hem.. men jag skyller på problemen med magen.. helvete vad jag inte var riktigt Ok.. satans "okända" problem med krampningar och illamående.

Mådde inte särskilt bra imorse heller när jag vaknar.. så det var väl nästan bra att jag åkte hem.. sitter nu och dricker té och försöker få i mig lite flingor med musli.. ska nog ta en huvudvärkstablett med.

Jonas Klar
Member
Medlem
4558
June 28, 2009 - 10:00 am
sp_Permalink sp_Print

ojdå wrote: Där kan du ju ändå inte tänkt till? Nu kommer hon garanterat att i framtiden fortsätta tycka att det är odrägliga snorungar som kör omkring i skogen och väsnas och förstör naturen.

Hade du däremot lugnt kört förbi henne, eller ännu bättre stannat och släppt förbi eller liknande, hade hon troligtvis fått ett bättre ögat mot enduro-förare och kanske nästan gång släppt förbi dig!

Vad har hon med saken att göra om jag har en enduroreggad hoj, jag inte provocerar alls, och sedan börjar vifta och försöka greppa tag i mig? Klart som fan att jag försöker göra kärringen än mer förbannad, de som bor där ute har noll tolerans för folk som försöker ha roligt. Jag är trött på att försöka vara trevlig mot dem. Hon försökte dra omkull mig, jag hade inte brutit mot någon lag eller regel och även om jag hade gjort det hade hon inte haft ett skit med saken att göra.

MakubeX
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 553
4559
June 28, 2009 - 10:19 am
sp_Permalink sp_Print

-Vaknat

Skall göra;

Äta frukost och sedan ut och gå/springa den dagliga milen på löparbanan.

Andreas Galistel
Member
Medlem
4560
June 28, 2009 - 3:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Vaknat efter en ganska lyckad dejt, om än lite kort...

Rättat mitt exjobb för förhoppningsvis sista gången.

Spelat lite Worms och PES2009.

Solat och läst lite ur Guiden.

Ska diska och laga lite matlådor hade jag tänkt.

Sen kolla och publicera en recension är väl tanken.

//Andreas

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 261
Currently Browsing this Page:
6 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL