April 24, 2008
Skulle ut och åka med moppen, drog på utav bara helvete på gatan och så hör man: Klonk! Tänker vafan...och kollar runt lite, så ser jag att jag lyckats få sönder framkugghjulet. 🙁
Hade ingen mutter som håller fast kugghjulet så kanske ingen överraskning att det gick sönder. :bgrin:
March 14, 2001
Solat mer eller mindre hela dagen, bränt mig lite halvt men det är det värt. Har ju varit sjuk varmt och soligt här iaf. 29 grader i skuggan och brännande sol, det är härligt det. 🙂
Svalkade mig lite i en sån där halvstor pool med systers barn, roligt och varmt, nästan 28 grader var det i vattnet.
Nu senaste timmen har jag irriterat mig på mongona som av någon anledning tycker det är skitroligt att bränna däck och allmänt köra som idioter här i närheten. Skulle jag bli så tragisk nån gång ska jag se till så någon avlivar mig på fläcken. Jävla muppar.
February 12, 2003
Snorch wrote: Nu senaste timmen har jag irriterat mig på mongona som av någon anledning tycker det är skitroligt att bränna däck och allmänt köra som idioter här i närheten. Skulle jag bli så tragisk nån gång ska jag se till så någon avlivar mig på fläcken. j**la muppar.
Jag råkade ut för en liknande sak häromdagen... Var ute och körde cross, på väg till endurospåret, mitt ute i skogen, så står det två kärringar i vägen. Kör långsamt, då börjar kärringfan försöka ställa sig i vägen... Såhär i efterhand borde jag ju kört över aset, men jag körde runt henne och gasade på allt jag kunde för att låta så mycket som möjligt för att jävlas och drog iväg.
Okej, kanske inte riktigt liknande, men likheten ligger väl i att den dagen jag blir så tragisk att jag inte har något annat för mig än att vrida upp hörapparaten på max och gå på promenader mitt ute i kända endurospår och försöka stoppa folk tänker jag köra över mig själv med bilen eller något.
September 27, 2005
Mean Machine wrote: ...men jag körde runt henne och gasade på allt jag kunde för att låta så mycket som möjligt för att jävlas och drog iväg.
Där kan du ju ändå inte tänkt till? Nu kommer hon garanterat att i framtiden fortsätta tycka att det är odrägliga snorungar som kör omkring i skogen och väsnas och förstör naturen.
Hade du däremot lugnt kört förbi henne, eller ännu bättre stannat och släppt förbi eller liknande, hade hon troligtvis fått ett bättre ögat mot enduro-förare och kanske nästan gång släppt förbi dig!
December 6, 2006
Fantastiskt trevlig kväll igår...
Klockan 15.00 åkte jag iväg och kvällsmjölkade.. gick fort och enkelt.
Hemma vid 18.15 där jag bara duschar snabbt, gör mig iordning och åker ut till landet där farsan bjuder på grillat. Klockan 22 får jag SMS om att jag ska åka ut till en tös och dennes syster vilket jag gör 😉
Vi går en promenad på ~1 mil under kvällen för att sedan gå hem till dom sitta inne och tjöta, gå ut i deras "luststuga" och mysa i solstolar... när klockan passerat 03.30 och solen både gått ner och gått upp FEGAR jag ur, dum som jag är när jag blivit frågad att sova över.. och åker hem.. men jag skyller på problemen med magen.. helvete vad jag inte var riktigt Ok.. satans "okända" problem med krampningar och illamående.
Mådde inte särskilt bra imorse heller när jag vaknar.. så det var väl nästan bra att jag åkte hem.. sitter nu och dricker té och försöker få i mig lite flingor med musli.. ska nog ta en huvudvärkstablett med.
February 12, 2003
ojdå wrote: Där kan du ju ändå inte tänkt till? Nu kommer hon garanterat att i framtiden fortsätta tycka att det är odrägliga snorungar som kör omkring i skogen och väsnas och förstör naturen.
Hade du däremot lugnt kört förbi henne, eller ännu bättre stannat och släppt förbi eller liknande, hade hon troligtvis fått ett bättre ögat mot enduro-förare och kanske nästan gång släppt förbi dig!
Vad har hon med saken att göra om jag har en enduroreggad hoj, jag inte provocerar alls, och sedan börjar vifta och försöka greppa tag i mig? Klart som fan att jag försöker göra kärringen än mer förbannad, de som bor där ute har noll tolerans för folk som försöker ha roligt. Jag är trött på att försöka vara trevlig mot dem. Hon försökte dra omkull mig, jag hade inte brutit mot någon lag eller regel och även om jag hade gjort det hade hon inte haft ett skit med saken att göra.
November 27, 2003
Vaknat efter en ganska lyckad dejt, om än lite kort...
Rättat mitt exjobb för förhoppningsvis sista gången.
Spelat lite Worms och PES2009.
Solat och läst lite ur Guiden.
Ska diska och laga lite matlådor hade jag tänkt.
Sen kolla och publicera en recension är väl tanken.
//Andreas
6 Guest(s)