February 12, 2003
Det här.
[Image Can Not Be Found]
March 10, 2002
Shikar wrote: Vart var detta? Något unikt med pizzan eller stället?
Där fanns inga parkeringar och pizzerian ligger på en gågata. 2min på en handikappsplats och snuten hinner fan i mig dyka upp. Var ganska roligt då det var match i stan och de verkade ha bråttom någonstans då de körde iväg med blåljusen när jag kom ut.
August 29, 2004
Snorch wrote: MakubeX,
Kolla runt lite på forumet hittar du en lösning...
Behövdes inte, ett whine-inlägg så löste det sig, vilket mirakel. 😀
T:
-Jobbat
-Gick en 1½km och insåg att mitt knä behöver vila mer innan vi ger oss på en milare igen, dock får den ökas till 1½mil/2mil så man tar igen missade dagar.
-Förbannad över att regnet ville precis komma då jag var ute och gick utan paraply eller något, dyngblöt när jag kom fram till bilen.
April 24, 2007
Dehman wrote: Där fanns inga parkeringar och pizzerian ligger på en gågata. 2min på en handikappsplats och snuten hinner fan i mig dyka upp. Var ganska roligt då det var match i stan och de verkade ha bråttom någonstans då de körde iväg med blåljusen när jag kom ut.
Otur 🙄
February 12, 2003
Skrivit ett mail då jag har lite dötid och jobbar hemifrån.
Hejsan,
Jag vill till att börja med gratulera till en alldeles sjusärdeles fantastisk icke-nyhet, helt i sann Aftonbladets nöjessidor-anda.
Skulle ni kunna förklara för mig vari nyhetsvärdet ligger i att man ställer sig på trottoaren längs en trafikerad gata och kommer fram till att det låter en del när bussarna går förbi? Är det inte något man kanske borde övervägt innan man flyttade dit och inte gnälla om i efterhand? Sedan att man stort citerar "Om vi hade vetat att det skulle vara så här hade vi nog övervägt både tre och fyra gånger om vi skulle flytta hit" tyder bara på dålig framförsikt, om man flyttar in vid en stor gata (där en bil eller buss oundvikligen förr eller senare kommer åka förbi) ska man inte ha barn lekandes utomhus, eller kanske inte barn alls, med tanke på hurdan framförsikten och intelligensnivån verkar vara.
Vill ni ha riktiga problem att rapportera om, åk ut till Pålamalm och försök cykla längs stigarna där folk drar ut stora stenar och stockar på stigarna i vetskapen om att detta kommer skada exempelvis crossåkare. Annars har jag en riktigt smaskig historia, jag bor nämligen på Bernströmsvägen och jag har pendeltåget 50 meter utanför mitt fönster, vilket jag hör VARJE DAG, med inte mindre än ÅTTA TÅG i timmen som passerar i timmen under normal trafik. Kanske kan ni propagera för att lägga om tågspåren så jag slipper lyssna på tågen. Eller vänta nu, hade jag vetat att det skulle varit såhär hade jag ju övervägt att flytta någon annanstans...
/ Jonas
Apropå idioterna i Mitt i Botkyrka som tycker att bilvägen de flyttat in vid ska flyttas här: http://arkiv.mitti.se/erez4/on.....kyrka.html
April 24, 2008
Har just skickat ett e-mail till Razzi och frågat om de alls skeppar till Europa, får se nu 🙂
Annars har jag jobbat, och nu senast kollat på fälgar, avgassystem, slutrör, luftfilter, sänkningssatser och kjolpaket till en Honda Civic Si 😛
Edit:Yesss!!!
Absolutely Petter. We ship all over the world...our last export shipment was to the Kingdom of Bahrain!
Is there a RAZZI product in which you're interested? We'd welcome the opportunity to help you with any of our RAZZI products! Please let us know.
Respectfully,
Blair ElliottVP, Sales and Marketing
Nu blev jag glad ska ni veta! 😀 😎
5 Guest(s)