August 29, 2004
-Jobbat
-Varit förbannade på norrmän som invaderar min stad så jag inte får någon parkeringsplats, slutar med att jag måste ful-parkera och efter ett 30minuters möte med banken så blir jag 700kr fattigare för man fick en parkeringsbot, förbannade äckliga jävla hor norrmän.
-Lånat en massa pengar hos banken för att köpa bil.
June 23, 2002
MakubeX wrote: -Jobbat
-Varit förbannade på norrmän som invaderar min stad så jag inte får någon parkeringsplats, slutar med att jag måste ful-parkera och efter ett 30minuters möte med banken så blir jag 700kr fattigare för man fick en parkeringsbot, förbannade äckliga j**la hor norrmän.
-Lånat en massa pengar hos banken för att köpa bil.
Vad blir det för kärra då?
October 22, 2002
Fått tillbaka internet efter att åskan dödade något i min telestation för 1v sedan. Skönt att man har TV:n genom modemet också. 🙂
Snabbresumé av veckan som gått.
Fredag 3 Juli
Rullade upp mot Härnösand och Mittsverigebanan för storträff med imprezaklubben. Åkte Audi eftersom min biljävel bestämde sig att bli sjuk på onsdagen. Trots rejält panikmek, låna lite delar över halva Sverige och testa alla möjliga och omöjliga saker så ville den inte vara med. Svor åt alla människor som inte kan köra på 2+1 vägar.
Lördag och söndag
På Arntjärn camping spenderades det lite tid mellan banan som brukades 08-17 lördag och söndag. Rullade hem vid lunch eftersom brorsan och hans barn hade kalas.
Fick ner Audin till 1,01 liter/milen. Märks att den är byggd för snabbare färder än 110km/h. 40mil tog ca: 3,5h.
Till brorsan för att käka tårta sen hem och konstatera att internet inte fungerade.
Måndag-Torsdag
Jobbat, lite som fan att göra så det har blivit 7-7,5h nätter där man mestadels inte gjort så mycket alls.
Handlade en GPS igår och plockade ut lite arbetskläder.
Gjorde saft när jag kom hem från jobbet inatt.
Idag så fungerar internet! Wiiiieee!! Vad skulle man göra utan Blocket? 🙂
Sitter och funderar på att byta bil. Finns en Audi till salu iaf 🙂
August 13, 2004
Kommit fram till att gud hatar min generation (90-talister). Några jobb går fan inte att hitta. Och idag fick jag besked om att jag inte kommer in på några av mina sökta högskoleutbildningar, förutom en kurs... (Statsvetenskapens grunder).
Blir så jävla sur på intagningssystemet också. Några lämplighetstest kommer inte på fråga. Det räcker att du är en plugghäst, som besitter absolut noll kompetens inom alla områden som rör utbildningen. Bara det att du kan lagra information i hjärnan likt en hårddisk och sedan skriva ner det på ett prov.
November 22, 2001
wojt wrote: Kommit fram till att gud hatar min generation (90-talister). Några jobb går fan inte att hitta. Och idag fick jag besked om att jag inte kommer in på några av mina sökta högskoleutbildningar, förutom en kurs... (Statsvetenskapens grunder).
Blir så j**la sur på intagningssystemet också. Några lämplighetstest kommer inte på fråga. Det räcker att du är en plugghäst, som besitter absolut noll kompetens inom alla områden som rör utbildningen. Bara det att du kan lagra information i hjärnan likt en hårddisk och sedan skriva ner det på ett prov.
Välkommen till verkligheten 🙂
Vad hade du sökt och vad blev intagningen?
August 13, 2004
Json_81 wrote: Välkommen till verkligheten 🙂
Vad hade du sökt och vad blev intagningen?
Juristprogrammet (där hade jag inte räknat med att komma in på allvar :bgrin: )
- Reserv 777, 96 antagna.
Medie- och kommunikationsvetarprogrammet - PR, opinionsbildning & omvärld
- Står som reserv 61, 14 antagna.
Socionomprogrammet
- Reserv 185, 82 antagna.
Men det får bli den här kursen till hösten då, och någon till om det fortfarande går att söka..?
Sen ge järnet på högskoleprovet i höst.
:bok:
November 27, 2003
Arbetat över igen...
Fått lovord av chefen för allt arbete, det behövdes...
wojt wrote: Juristprogrammet (där hade jag inte räknat med att komma in på allvar :bgrin: )
- Reserv 777, 96 antagna.Medie- och kommunikationsvetarprogrammet - PR, opinionsbildning & omvärld
- Står som reserv 61, 14 antagna.Socionomprogrammet
- Reserv 185, 82 antagna.Men det får bli den här kursen till hösten då, och någon till om det fortfarande går att söka..?
Sen ge järnet på högskoleprovet i höst.
:bok:
Du sökte bara på en ort då eller?
//Andreas
4 Guest(s)