December 27, 2003
återhämtar mig från gårdagens Sonisphere
Metallica slutada kl 2, tog en halvtimma att komma ut från festivalområdet, halvtimma att ta sig tillbaka till bilen.... en timme att komma ut från parkeringen, 4 timmar att köra hem. sov inte på ca 27h.
vilar fötterna så mycket som möjligt idag
February 12, 2003
macrus wrote: Blev det nån ny kärra då?
Mja, inte än. De skulle byta fjädrar på bilen då den förra ägaren var ett geni och hade kapat dem för långt ner, nu ville bilhandlaren få den igenom besiktningen. Har iofs sneglat lite på att importera från Storbritannien, runt 20-25k för en fräsch FTO GPX där borta, sen köra hem och besiktiga här.
April 14, 2002
Mean Machine wrote: Mja, inte än. De skulle byta fjädrar på bilen då den förra ägaren var ett geni och hade kapat dem för långt ner, nu ville bilhandlaren få den igenom besiktningen. Har iofs sneglat lite på att importera från Storbritannien, runt 20-25k för en fräsch FTO GPX där borta, sen köra hem och besiktiga här.
Om du köper en innan den 2:a Augusti så kan jag köra hem den åt dig. 😎
February 12, 2003
Marcan- wrote: Om du köper en innan den 2:a Augusti så kan jag köra hem den åt dig. 😎
Is that so? 🙂
Är iofs bra om man själv provkör prylarna och kollar på det så man inte får något som är helt kört, men exempelvis den här är ju riktigt intressant: http://search.autotrader.co.uk.....egLetter=N
3 Guest(s)