April 24, 2007
Dehman wrote: Så du sökte dig tillbaka till Asus? 🙂
Idag har jag bara tränat, sicket pass, dubblade C10H15NO-dosen och det kändes. 🙂
Efedrin?
Delph1 wrote: Jobbat över ... igen.
Öppnat lönekuvertet och blivit positivt överraskad. All övertid går in som extra semestertimmar just nu, men istället dök ett ansvarstillägg upp som dubblade lönen innan skatt. Nu känner jag verkligen att alla timmar varit värt det.
//Andreas
:upp:
MakubeX wrote: -Ställt mig på vågen och insett att jag har gått ner 4kg igen, denna gång tog det iofs 3veckor och en massa fusk, men neråt gick jag ivf. 😀
-Ätit frukost och ska nu klä på mig för att ta en powerwalk på en mil, sen gym.
Vad har du för tränings-rutin/schema?
ontopic: Inget hittils mer än frukost.
August 29, 2004
Shikar;
Jag går 1mil varannan dag i snabb takt som passar mig, tar kanske 10minuter på 1km, så 100minuter för 1mil ungefärligt.
Dom dagarna jag inte går så gymmar jag i 2-3h. Har inget direkt schema jag följer på gymmet då jag inte vill bygga något speciellt nu men det är för att inte tappa för mycket muskelmassa under min vikt nedgång.
Det jag dricker är något som heter "God Balans" - smakar anus men då får man i sig det man behöver under en dag, min mor som testade på det droppade nära 7kg på en månad utan att göra något förutom att jobba på ålderdomshem och läsa div. kvällstidningar när hon kom hem, inget tränade utöver det.
Sen käkar jag proteinbars när det är lunch för jag har ett stillasittande jobb och blir inte så hungrig så det räcker.
Kan väl f.ö. säga att jag svettas som en gris över öppen eld i Kina. 🙂
Käkar iofs också ECA eller Red Stack AMP (från Sportlab Int.) . Dom sätter igång fettförbränningen och omvandlar det till energi så du orkar det där lilla extra.
Nu ska jag ha massage, sen sola en sväng på gymmet och sedan ut och gå en mil. 🙂
April 24, 2007
MakubeX wrote: Shikar;
Jag går 1mil varannan dag i snabb takt som passar mig, tar kanske 10minuter på 1km, så 100minuter för 1mil ungefärligt.Dom dagarna jag inte går så gymmar jag i 2-3h. Har inget direkt schema jag följer på gymmet då jag inte vill bygga något speciellt nu men det är för att inte tappa för mycket muskelmassa under min vikt nedgång.
Det jag dricker är något som heter "God Balans" - smakar anus men då får man i sig det man behöver under en dag, min mor som testade på det droppade nära 7kg på en månad utan att göra något förutom att jobba på ålderdomshem och läsa div. kvällstidningar när hon kom hem, inget tränade utöver det.
Sen käkar jag proteinbars när det är lunch för jag har ett stillasittande jobb och blir inte så hungrig så det räcker.
Käkar iofs också ECA eller Red Stack AMP (från Sportlab Int.) . Dom sätter igång fettförbränningen och omvandlar det till energi så du orkar det där lilla extra.
Nu ska jag ha massage, sen sola en sväng på gymmet och sedan ut och gå en mil. 🙂
Vad tror du om CLA fettsyra då? Något du provat?
( http://www.gymgrossisten.com/1.....90-kapslar )
ECA verkar för starkt för min del, efedrin är väl receptbelagt till o med?
August 29, 2004
Shikar wrote: Vad tror du om CLA fettsyra då? Något du provat?
( http://www.gymgrossisten.com/1.....90-kapslar )ECA verkar för starkt för min del, efedrin är väl receptbelagt till o med?
CLA har jag en burk hemma faktiskt, tyckte den var skit jämfört med ECA.
Jag personligen märkte ingen skillnad alls från när jag tog dem och inte, fast det är nog, som vanligt, olika till olika personer, omdömena på gymgrossisten verkar ju ivf ha folk det funkar för. 🙂
Angående ECA så ligger den som sagt i gråzonen i Sverige eftersom den innehåller efedrin som är läkemedel, för astma om jag inte minns fel. Saken ligger till är så att den innehåller så 'lite' av det och därav att den ligger i gråzonen om att va olagligt preparat, ECA är f.ö. svårt att få tag på just nu.
Så om du vill ha något som ECA fast inte lika start så kanske detta vore något för dig;
http://www.tyngdlyftning.net/n.....uct=340041
November 27, 2003
Jag har som sagt tvättat, handlat, städat, fixat cykel, skrivit lite. Lagat matlådor och kollat runt lite på tavlor till köket.
Jag går 1mil varannan dag i snabb takt som passar mig, tar kanske 10minuter på 1km, så 100minuter för 1mil ungefärligt.Dom dagarna jag inte går så gymmar jag i 2-3h. Har inget direkt schema jag följer på gymmet då jag inte vill bygga något speciellt nu men det är för att inte tappa för mycket muskelmassa under min vikt nedgång.
För du någon dagbok eller liknande?
March 10, 2002
Hur tänker du när du kör 2-3h i gymmet om du inte vill tappa muskelmassa? Kan knappast vara bra med så mycket träning utan tillräckligt med näring.
Har själv droppat 6kg nu under sommaren och kör endast tungt med få reps och få övningar. Har inte tappat något nämnvärt i styrka.
Shikar wrote: Vad tror du om CLA fettsyra då? Något du provat?
( http://www.gymgrossisten.com/1.....90-kapslar )ECA verkar för starkt för min del, efedrin är väl receptbelagt till o med?
CLA ska vara skit enligt några kostrådgivare jag snackat med. Skit som i pengar-i-sjön.
January 4, 2001
Dom dagarna jag inte går så gymmar jag i 2-3h. Har inget direkt schema jag följer på gymmet då jag inte vill bygga något speciellt nu men det är för att inte tappa för mycket muskelmassa under min vikt nedgång.
Skaffa ett riktigt träningsschema och gå efter. Spelar ingen roll om du siktar på att gå ner i vikt, ett riktigt schema är alltid bra. Försök inte att snickra ihop ett själv, är man inte påläst så blir det lätt fel.
Sen borde du nog korta ner passen. Jag kör ganska långa pass själv, men aldrig över 1,5h. Runt 1h är mer rätt.
Hoppa pulvermaten och lär dig äta rätt istället. Att du skulle få i dig allt du behöver är skitsnack. Vad har du som fettkälla? Knappast pulvret iaf.
August 29, 2004
Dehman,
Nær jag skriver 2-3h menar inte att jag trænar konstant under den perioden. Jag brukar ta en lite længre vila emellan åt också som och prata lite lætt med folk man kænner på gymmet, brukar væl till det mesta hamna runt 2h~ då jag ær dær.
Angående det med næring så har jag inte mærkt något problem med det sættet jag kør och från vad jag æter/dricker.
Coore,
Angående med træningschema så ska jag træffa en nu i veckan faktiskt som ska hjælpa mig med ett riktigt istællet før det jag kør d.v.s. blandat så det blir någon ordning på det.
Sjælv tænker jag køra på min pulverdiet tillsvidare och under tiden jag gør det så tænker jag læsa/forska om vad som blir en bra "æta rætt" før min del så man har det avklarat och kan starta på en øvergång nær jag tycker sjælv att vikten ær rætt.
2 Guest(s)