July 14, 2005
Klippt gräset och städat.
När granngrabben kom och tittade in så fick man veta att det varit en radhusbrand vid torget här i Tallåsen under natten och att tio personer utrymdes helskadda.
Fick det sedan bekräftat via text-TV, men hur tusan kunde man missa det?
Himlen var ju grå av tunga moln så liten chans att se någon rök, och röken måste blåst åt ett annat håll för vi kände inget; måste sovit tungt :bgrin:
November 27, 2003
Tidsdjuret wrote: Klippt gräset och städat.
När granngrabben kom och tittade in så fick man veta att det varit en radhusbrand vid torget här i Tallåsen under natten och att tio personer utrymdes helskadda.
Fick det sedan bekräftat via text-TV, men hur tusan kunde man missa det?
Himlen var ju grå av tunga moln så liten chans att se någon rök, och röken måste blåst åt ett annat håll för vi kände inget; måste sovit tungt :bgrin:
Det var tydligen skottlossning på en bakgård i närheten. Alla verkar ha hört det utom jag, även folk som bor flera hundra meter längre bort än jag. Ibland sover man gott 😉
//Andreas
December 6, 2006
Mean Machine wrote: Masat mig till jobbet och fått veta att jag ska åka till Peking i slutet av nästa månad. :hb:
Svin & fågelinfluensa here i come ! :bgrin:
OnT:
Hemma på snabblunch som vanligt.. det regnar och regnar samt regnar ännu mer.
Räknar ner till semestern som börjar nästa vecka.. måndag bär det av till Puttgarden ála Tyskland
6 Guest(s)