February 12, 2003
ojdå wrote: Nice! Var ju inte så dyrt ändå och gick relativt snabbt! 🙂
När ska du dit och vart?
https://www.nordichardware.se/.....8;id=16246
😉
February 12, 2003
Taipei är mysigt, var där som hastighast förra hösten. Blev inte så länge som jag hade önskat, men å andra sidan hade jag tre-fyra dagar i Bangkok innan dess. Fråga mig inte om vad man ska se bara, jag låg antingen och sov på Grand Hyatt eller handlade på New York, New York eller gled runt i Taipei 101. 🙂
EDIT: Om de säljer de där skorna med hundhår i NY, NY, köp ett par till mig, fast en halv storlek större än jag köpte sist. De var precis lite för små märkte jag när jag började gå med skorna. 😛
January 4, 2001
MakubeX wrote: Hade man inte skämts till döds om hur mycket man väger så hade jag skrivit det, när målet är uppnåt så skall världen få veta. :bgrin:
Vafan, finns väl inget att skämmas över, du gör ju något åt det? Hade du inte gjort något åt det, då hade du kunnat få skämmas. 🙂
September 27, 2005
Mean Machine wrote: Taipei är mysigt, var där som hastighast förra hösten. Blev inte så länge som jag hade önskat, men å andra sidan hade jag tre-fyra dagar i Bangkok innan dess. Fråga mig inte om vad man ska se bara, jag låg antingen och sov på Grand Hyatt eller handlade på New York, New York eller gled runt i Taipei 101. 🙂
EDIT: Om de säljer de där skorna med hundhår i NY, NY, köp ett par till mig, fast en halv storlek större än jag köpte sist. De var precis lite för små märkte jag när jag började gå med skorna. 😛
Är tyvärr en arbetsresa så frågan är hur mycket nöjde det blir, men något skall man väll hinna med! 😉
EDIT:
On topic, kom precis hem efter lite fest.
November 27, 2003
Hah, jag är "bara" 82:a, men har nog gjort och varit med om mer saker än de flesta andra. Storebror till 4 yngre syskon dessutom 🙂
Idag har jag vaknat vid fem, letat reda på en nalle som hamnat på vift, gått och lagt mig, och vaknat igen vid 9 typ.
Ska fixa frukost strax.
//Andreas
4 Guest(s)