October 22, 2002
Fredag
Åkte ner till GBG för en hotellövernattning. Blev lite mat ute på stan på kvällen som efterföljdes med några öl.
Lördag
Knallat runt på stan, käkat och druckit en jädra massa vatten. Såg sen Madonna på Ullevi. Kan beskrivas med några få ord. Ett jädra ös på tanten 😉
Körde sen hem efter konserten. Skönt att trafiken är lugn nattetid. GBG --> Sala 3h 25min med ett snabbt pinkstopp inräknat.
Söndag
Gick upp vid 12 och åt lite frukost. Nu ska jag iväg och åka lite vattenskidor med några kompisar.
Glömde en liten detalj. Nu är det semester fram tills den 31 aug 🙂
November 22, 2001
Varit på Siba för att reklamera min SE W760i.
Den har varit inne på reparation 3 gånger sedan juni, nu har jag fått nog.
Första gången bytte de bottenkontakt och uppdaterade mjukvaran, andra gången rengjorde de den nya kontakten (ett av problemen var glappande headset / datakabel), 3:e gången bytte de bottenkontakten och uppdaterade mjukvaran igen. Ingen skillnad, samtliga problem kvarstår (glappande headset / datakabel, tappade samtal mm).
Min sambo har en likadan, de gjorde samma reparation på den. På hennes verkar det dock ha hjälpt.
Iaf, Siba ska skicka den till SE som ska godkänna att köpet hävs så jag måste dit igen om några dagar. Suck...
Till på köpet gick jag in i en annan butik på vägen tillbaka till jobbet för att spana på androidlurarna, som givetvis inte fanns. Där ser jag en tjej som precis får tillbaka sin W760 och säljaren säger att de bytt bottenkontakten och uppdaterat mjukvaran. SE verkar ha lyckats väldigt bra med den modellen...
August 29, 2004
Delph1 wrote: Jobbat, snackat lite NH-ledningen.
Imponerad, fortsätt så :upp:
//Andreas
Klart jag ska, Delph1.
Imorgon kommer även mina 'stats' som Coore ville ha efter jag har vägt mig.
Blev iofs bara 8km ikväll då mina vader ville mörda mig för jag tidigare på dagen hade kört ett ben-pass på gymmet. 🙂
April 24, 2007
ojdå wrote: Blivit på riktigt dåligt humör en en rad anledningar. 🙁 Fy fan och h*****e.
Något spec?
Varit inne i stan och kollat på standup-komedi i toppklass.
Var bl.a. dessa som uppträdde
Özz Nujen
Magnus Betnér
Björn Gustafson (inte i toppform alls)
Marika Carlsson
Niklas Andersson
Riktigt bra kväll, och som grädde på moset var hela grejen gratis. 🙂 :eye:
August 29, 2004
-Vägt mig. 😀
Skall;
Gymma
8km powerwalk med min syster ikväll.
Stats som Coore efterlyste.
Ålder: 22.
Längd: ca 185cm.
Startvikt: 130kg.
Delmål 1: 120kg.
Delmål 2: 110kg.
Slutmål: 99.9kg och därefter hålla mig under 100kg.
Har sedan en vecka sedan påbörjat en VLCD-kur från märket: God Balans.
Resultat utav vecka 1 utav ren kur;
-5.4kg.
Nu jävlar känns det motiverade att det verkligen går och man har sett resultat! 🙂
January 4, 2001
MakubeX wrote: -Vägt mig. 😀
Skall;
Gymma
8km powerwalk med min syster ikväll.Stats som Coore efterlyste.
Ålder: 22.
Längd: ca 185cm.
Startvikt: 130kg.Delmål 1: 120kg.
Delmål 2: 110kg.
Slutmål: 99.9kg och därefter hålla mig under 100kg.Har sedan en vecka sedan påbörjat en VLCD-kur från märket: God Balans.
Resultat utav vecka 1 utav ren kur;
-5.4kg.Nu j**lar känns det motiverade att det verkligen går och man har sett resultat! 🙂
Det var på tiden!
Har du satt upp några datum för dina mål?
<100kg fixar du lätt om du fortsätter röra dig lika mycket.
2 Guest(s)