August 29, 2004
ojdå wrote: Problemet är snarare att köra mjukt. Var nästan frisk förra torsdagen och så tränade jag på tok för hårt och fick en vända till istället :
Sådant där hände mig också.
När jag började gymma lite lätt förra hösten, i runda slängar i slutet av Aug. så tränade när jag hade förkylning det resulterade i att jag lite senare en dag eller två för att va mer bestämt fick feber i en vecka, därefter jag har aldrig tränat om jag känner mig sjuk. 🙂
August 29, 2004
-Shoppat loss med min systerson Kevin som fyllde 6år idag på BR Leksaker. Killen vet verkligen vad han vill ha när han ser det. 😀
-Powerwalkat 5km, så lite idag för jag var tidspressad av en mor som följde med in till Strömstad för småärenden.
-Gymmat, 6km på crosstrainer och cykel, sedan tränade vi benen och aj som f*n, kunde knappt gå ut till bilen när man var klar. 🙁
June 23, 2002
opA87 wrote: Önskar det stämde.. då hade kanske kärleken varit bättre. :hmm:
Men men.. deppa kan man göra på sin fritid.. nu alltså.
Idag har man väl arbetat på som vanligt.. tröskningen har börjat. Jippi
Haha vafan du är 21/22år. Skämtar du eller?
Så du menar att det skulle vara bättre och vara yngre och hitta kärleken?
June 28, 2007
Jag har köpt kaffe på ica och lånat en bok på biblioteket.
MakubeX wrote:
-Gymmat, 6km på crosstrainer och cykel, sedan tränade vi benen och aj som f*n, kunde knappt gå ut till bilen när man var klar. 🙁
Att träna kondition samtidigt som man tränar muskelgrupper är inte bra för muskelutvecklingen.
March 10, 2002
NH|CryptoN wrote: Jag har köpt kaffe på ica och lånat en bok på biblioteket.
Att träna kondition samtidigt som man tränar muskelgrupper är inte bra för muskelutvecklingen.
Men att träna kondition utan att träna andra muskelgrupper resulterar i mindre muskler. Sen tror jag att MakubeXs mål är att gå ner i vikt men samtidigt behålla det mesta av sina muskler/sin styrka.
January 4, 2001
NH|CryptoN wrote: Att träna kondition samtidigt som man tränar muskelgrupper är inte bra för muskelutvecklingen.
Visst, ska du vara helt optimal så är det inte bra att träna kondition.
Men så länge du inte satsar på en bodybuildar-karriär och du fyller på med den extra energin du gör av med så är det bara bra att köra lite kondition också.
2 Guest(s)