November 22, 2001
Fortsatt min sorgliga historia med mobilen.
De beställde ju en htc hero till mig, skulle komma efter ca 10 dagar.
Idag hade det gått 10 dagar och jag var ändå i närheten så jag smet in o kollade. Ja, den ska finnas här säger säljaren. Kan det vara sant tänker jag?
Nej, naturligtvis inte. Han lullar iväg och efter att ha varit borta en stund anar jag oråd. Mycket riktigt, efter en stund dyker han upp och säger att han inte hittar den. Han kollar med sin kollega o de springer iväg o kollar lager osv. Nej, ingen tur där och lagerpersonalen som tydligen ska ha koll har naturligtvis gått hem. Så de ska ringa imorgon efter de har pratat med lagerkillarna.
September 27, 2005
Skrivit tre nyheter till NH. Ingen blev dock plublicerad eftersom jag glömt mitt lösen till admin-inloggningen. Sen snodde Zennan ett av mina uppslag så nu är jag nere på två nyheter. :
I övrigt en mycket bra dag! Träffat farmor och mormor vilket var länge sedan. Dessutom fått köra bil fort vilket också var länge sedan! 😀
November 22, 2001
Fått min hero 🙂
Tog ytterliggare 1½ timme i affären idag då de fick fortsätta leta, jaga folk som visste hur man tog betalt när det var service ärende osv.
Jag fick ett 8GB minne med iaf, så jag är ganska nöjd.
Telefonen funkar såhär långt grymt, är mer impad av den än jag var av min gamla iphone (2G).
December 6, 2006
Dehman wrote: I sådana här fall är jag mest fundersam över hur man träffas? Ni lär väl knappast tillhöra samma umgängeskrets?
Chefens dotters bästa polare 😉
OnT:
Kommit hem från Göteborg där man varit hos tandläkaren.. inga hål, perfekt munhygien och ytterligare 1 ½ år utan tandläkarbesök.
Betalat räkningar.. och börjat inse att det är skitsamma med vissa saker.
3 Guest(s)