June 23, 2002
fisken wrote: Tittade på en bil igår. Ska hämta den på fredag.
- Handlat bromsskivor och belägg fram till Caddyn. Ska byta det ikväll har jag tänkt.
- Ska iväg och handla stift, luft-, kupé- och oljefilter till Audin.
Audin och Caddyn är förövrigt till salu. 🙂
Vad för bil? 🙂
August 29, 2004
-Hos tandläkarn, träffade en svenska för en gångs skull och vad glad man blev. Hon var SÅ mycket bättre än dom andra utländska tandläkarna som man inte förstår när dom pratar.
-Hämtat ut moderkortet och installerat det, installerat om Windows och hela den fadderullan och sitter nu äntligen på en stationär dator igen.
-Sålt min Netbook, Asus EEE till min svåger.
-Ska snart lägga ut en Säljes tråd för ett externt grafikkort.
April 18, 2003
Snorch wrote: Tror du? 😉
Kan faktiskt erkänna att jag tycker det är jobbigt att åka bil tio mil men inte "jobba" 60mil. 🙂
Håller helt med, har nog att göra med det faktum att man sitter som folk i lastbilen vilket man inte gör i en personbil. Sen är det så grymt tråååkigt att köra personbil med vilket inte gör saken bättre.
Vad jag gjort idag? Nyss vaknat! Najs med sovmorgon...
October 22, 2002
Jekyll 3000 wrote: Håller helt med, har nog att göra med det faktum att man sitter som folk i lastbilen vilket man inte gör i en personbil. Sen är det så grymt tråååkigt att köra personbil med vilket inte gör saken bättre.
Vad jag gjort idag? Nyss vaknat! Najs med sovmorgon...
I lastbilen har man ingen stress heller vill jag påstå. Man rullar fram i 83 km/h.
Att ligga och mata mil i bil eller lastbil så är nog lastbilen att föredra. Är dock inte så förtjust att mata 4,5h, 45min rast sen ytterligare 4,5h köra i varken lastbil eller bil.
March 14, 2001
Jekyll, ja det är två stora anledningar till det. Har 15min från jobbet hem och det är värre än de ~60milen jag har kört när jag jobbade. 😛
fisken, jo det är ju lastbilschaufför man är och inte någon lotsjävel, så 4.5h - 45 - 4.5h är det man ska köra och inte behöva kolla på godset en enda gång. 😉 (kör dock inte riktigt så länge ändå)
5 Guest(s)