December 6, 2006
Snorch wrote: Borås... stackare. 😛
Fin stad !
Enda staden där jag faktiskt sett att kombis som man själv har faktiskt är populärt bland folk i min ålder..
Mycket 20 åringar med Saab 93:er, Audi A4:er, V50 m.m.. kul =)
Btw.. lastbilschaffisar som dig själv.. jag stötte på en som verkade ganska arg på mig i förra veckan då jag körde med halvljus + dimljus i mörkret.. han blinkade och blinkade på mig med helljuset.. förstog bara inte vad jag gjorde för fel. :bgrin: 🙄
November 27, 2003
Odlat fram en Gold Chocobo, kört upp den i S-klass och sen kört igenom Battle Square ett par gånger så man fick tag på Omnislash, W-summon och sist Final Attack. Nu är det bara maxa materia och limit tills man kan piska på Emerald och Ruby. 😀
Annars har jag varit iväg och handlat lite snacks till fotboll/hockey/fotboll.
//Andreas
March 14, 2001
opA87 wrote: Fin stad !
Enda staden där jag faktiskt sett att kombis som man själv har faktiskt är populärt bland folk i min ålder..Mycket 20 åringar med Saab 93:er, Audi A4:er, V50 m.m.. kul =)
Btw.. lastbilschaffisar som dig själv.. jag stötte på en som verkade ganska arg på mig i förra veckan då jag körde med halvljus + dimljus i mörkret.. han blinkade och blinkade på mig med helljuset.. förstog bara inte vad jag gjorde för fel. :bgrin: 🙄
Regnar nästan jämt...
Hoppas polisen tar dig nästa gång.
December 6, 2006
Snorch wrote: Regnar nästan jämt...
Hoppas polisen tar dig nästa gång.
Haha inte idag iallafall.. molnigt var det iallafall. 🙂
Polisen gör inte så mycket.. iallafall inte dom här ute där jag bor.. mötte en polisbil på vägen hem från stan samma dag som jag stötte på lastbilen.. men inte kom det några blåljus efter en.
March 14, 2001
Hade tänkt göra hallonlikör men insåg att det inte blir så mycket av knappa decilitern sprit. Suck... Fast då får man ju chansen till att skaffa någon annan sort att blanda med, kanske Eau de Vie skulle bli bra.
Funderar även på blåbärslikör men har inga blåbär och orkar inte plocka. Men när jag jobbar imorrn ska jag lasta en hel hög med lingon ner till GBG så då ska jag fråga om de säljer blåbär. Gör de det så blir det nog blåbär med Eau de Vie och vanlig sprit med hallonen.
Vad tror ni om det? 🙂
April 24, 2007
Snorch wrote: Hade tänkt göra hallonlikör men insåg att det inte blir så mycket av knappa decilitern sprit. Suck... Fast då får man ju chansen till att skaffa någon annan sort att blanda med, kanske Eau de Vie skulle bli bra.
Funderar även på blåbärslikör men har inga blåbär och orkar inte plocka. Men när jag jobbar imorrn ska jag lasta en hel hög med lingon ner till GBG så då ska jag fråga om de säljer blåbär. Gör de det så blir det nog blåbär med Eau de Vie och vanlig sprit med hallonen.
Vad tror ni om det? 🙂
Vet inget om varken likör eller bär (mer än bär smakar kalasbra) men det blir nog bra det. 🙂
June 23, 2002
Städat inför visningen här hemma sedan skjutsat tjejen till hennes föräldrar för att sedan åka till Solna och se AIK-Häcken, märker då att jag har punka på höger fram. Bara svänga in på OKQ8 och stå där som en idiot och slänga på reservhjulet för att sedan åka till Solna och sen en helt jävla sjuk match som slutar 3-2 till AIK efter förlängningen vilket betyder att AIK är i Svenska Cupen-final.
October 16, 2003
Kom hem från en riktigt fin segling med två polare i helgen...
Seglade Göteborg - Marstrand - Göteborg under lördag och söndag.
Regnade som fan när vi gick på måndag morgon men det klarnade ganska snabbt och blev en dunderhelg!
EDIT: Måndag morgon? ska ju vara lördag morgon...
1 Guest(s)