December 6, 2006
Fått hem mitt nya elavtal men känner VAD I HELV. ÄR DETTA ?!
Förra året betalade jag 74,20 öre/kWh och 92,75öre/kWh inkl. moms... i år sänder dom mig ett avtal med 1 årspriser på 46,80 öre/kWh men ett totalt pris på 93,75 öre/kWh ?!?
Hur i hela friden kan den sammanlagda kostnaden vara DYRARE än när jag tecknade förra året när priset var som högst, som dom sa på TV då ?!?!
Jag blir ganska förbannad... trodde jag kunde halvera min elräkning men icke. Dom jävlarna ska punga ut mer pengar ur en.. :cy: :arg:
Utöver det.. jobbat.
February 12, 2003
opA87 wrote: Hur i hela friden kan den sammanlagda kostnaden vara DYRARE än när jag tecknade förra året när priset var som högst, som dom sa på TV då ?!?!
Jag blir ganska förbannad... trodde jag kunde halvera min elräkning men icke. Dom jävlarna ska punga ut mer pengar ur en.. :cy: :arg:
September 17, 2009
Jag har legat hemma i sängen hela dagen med pappersnäsdukar, halstabletter och te och försökt bekämpa göteborgs kanske segaste förkylning. Känner mig något isolerad då alla springer i panik och tror det är svininfluensan så fort man säger att man är sjuk... men hallå? Det är ju inte som att de andra virusen tar semester bara för att svininfluensan är på besök?! 🙁
April 24, 2007
70procents wrote: Jag har legat hemma i sängen hela dagen med pappersnäsdukar, halstabletter och te och försökt bekämpa göteborgs kanske segaste förkylning. Känner mig något isolerad då alla springer i panik och tror det är svininfluensan så fort man säger att man är sjuk... men hallå? Det är ju inte som att de andra virusen tar semester bara för att svininfluensan är på besök?! 🙁
Haha, exakt.
Edit:
-Skola.
-Firat en kompis 18-års dag.
-Hemma 🙂
July 14, 2005
Trixat med alla möjliga och omöjliga inställningar av det trådlösa nätverket tills vi sist förstog att nätet var skitpjokigt över Routerplaceringen, men nu funkar det äntligen!
Dessutom klippt hela gräsmattan, diskat samt lagat schnitzel till middan.
Är rätt seg som det trådlösa nätet nu och skall bara slappa, zzzzz...
December 6, 2006
Iväg till Jönköping om en stund..
Utöver det var jag och provkörde V50 T5:an igår och måste säga att det var något djävulskt vad den accelererade !
På 5:ans växel var det som att accelerera på 3:an... till slut kom jag på att den va 6-växlad.. bara njöt hela färden.
Gillade dock inte kopplingen på den bilen.. kändes sönderkörd.
Men utöver det såg den exakt likadan ut som bilen jag hade.. både invändigt och utvändigt.. inga stenskott fram bara. 🙂
July 14, 2005
Flyttade PC'n till ett angränsande rum så båda burkarna är vägg i vägg med routern, funkar hjälpligt tills man började rikta antennerna för maximal signal.
I experimentstadiet höll vi på att flytta omkring routern vilket enbart är löjligt då man skaffade den just för att slippa kabelh****tet, det behövs definitivt förstärkande antenner i det här huset och att flytta burkarna och rikta antennerna får mig att tnka på Mister Bean episoden med hans nyköpta TV vilken var osannolikt känslig för omgivningen, LOL!
1 Guest(s)