April 24, 2007
opA87 wrote: Morsans pojkvän har tränat det i många herrans år.. kan vara så att han till och med är instruktör med nybörjargrupperna.. kommer inte riktigt ihåg hur det är med det.
OnT:
Jobb jobb jobb.. ganska rolig dag. Gick snabbt.. hem, duscha, laga kvällsmat samt morgondagens lunch.Slappa vidare..
Kolla gärna upp det! 🙂
Han heter inte möjligtvis Tommy Blom?
September 27, 2005
Shikar wrote: Roligt och intressant. Tufft men inte outhärdligt, man svettades dock ordentligt i början.
Upplägget var då såhär:
-Inbugning
-Uppvärmning (springa runt och röra på armar)
-Strecha med andning inblandad
-träna på fighting stance (blandat slag i luften och armhävningar/sit-up)
-Träna strypförsvar, från alla håll (när man övat på detta ett tag skulle man blunda och bli strypt från ett håll och tillämpa rätt försvar)Var lätt att ta till sig och det var som de sa, mycket naturliga rörelser och saker. Var inga problem att hoppa in i gruppen och träna med 🙂
Träning på Måndagar och Onsdagar 17.30-18.50 (gick fort och var kul :D) för nybörjargruppen. Var på Fighter Centre Göteborg detta.
Klädern/utrustning är så inte mycket. Krav Maga T-shirt, svarta byxor och senare även tandskydd och suspensoar. (Tandskydd inget måste men allt bra att ha)
Hmm, det lät ju lite halv intressant egentligen. Vad kostar det?
OT: Skolan 9-15 jobbet 16-2130 :
April 24, 2007
ojdå wrote: Hmm, det lät ju lite halv intressant egentligen. Vad kostar det?
OT: Skolan 9-15 jobbet 16-2130 :
Minns inte riktigt, tror det var 1700 eller 1900 per termin dvs 6 mån. Jag tycker att det är värt eftersom Krav Maga är lättlärt och på den tiden lär man sig mycket. Du får jättegärna hänga på 🙂
September 27, 2005
Shikar wrote: Minns inte riktigt, tror det var 1700 eller 1900 per termin dvs 6 mån. Jag tycker att det är värt eftersom Krav Maga är lättlärt och på den tiden lär man sig mycket. Du får jättegärna hänga på 🙂
Då kom jag ihåg rätt om vad som avskräckte mig. Närmare 300 kr månaden är mycket pengar. Lite sugen på att provträna i och för sig.
April 24, 2007
ojdå wrote: Då kom jag ihåg rätt om vad som avskräckte mig. Närmare 300 kr månaden är mycket pengar. Lite sugen på att provträna i och för sig.
Kom förbi nästa onsdag, på måndag ska en anann polare hänga med så vi inte blir tre och någon känner sig som ett femte hjul.
300kr/månad kan du spara på annan front om du är duktig, sen är det värt med tanke på träningen/kunskapen man faktiskt får. 🙂
Bara att SMSa ifall det låter intressant. 😎
March 14, 2001
Tidsdjuret wrote: Forumklockan går en timme fel för mig men nu lägger jag upp en bild på Vinterns första snö hos oss utanför Ljusdal 🙂
[Image Can Not Be Found]
Klockan går så fel du ställt in den att gå. 😛
Hörde ev en nisse uppe i Hennan att plogbilen var ute i Los imorse. Fy fan hatar verkligen vintern.
July 14, 2005
Till Snorch:
Alla tider är GMT + 1 timme (svensk tid)
Hmm, det står att det är svensk tid, men det spelar ingen större roll, vart mest brydd.
Hennan!!! Det är ju bara ett stenkast här ifrån Tallåsen där jag bor 😮
OT: Trodde det var slut med gräsklippningen men icke, så det blev en del kvar att beta av från vår lista plus trimningen förstås.
March 14, 2001
Tidsdjuret wrote: Till Snorch:
Alla tider är GMT + 1 timme (svensk tid)
Hmm, det står att det är svensk tid, men det spelar ingen större roll, vart mest brydd.
Hennan!!! Det är ju bara ett stenkast här ifrån Tallåsen där jag bor 😮
Det är sommartid nu, så lägg till en timme till så blir det bra, eller vänta lite så är det snart normaltid. 😉
Jepp förstod du bodde där nånstans. Men jag var närmare Tallåsen än så, i Norrskämsta nämligen.
February 3, 2003
Tvättat en tvätt som jag sedan fick tvätta om igen p.g.a. att tvättmaskinen som jag använde luktade s**t. Måste nog fan ta och införskaffa en egen tvättmaskin snart, tvättstugor suger!
Morsan kom förbi efter jobbet och lämnade sin bil här då min inte är allt för trevlig att köra 30x2 mil i.
Väl på väg hem så blev hon påkörd bakifrån av en snubbe i hyrbil. Får hoppas hon inte får några bestående men :S
Min bil klarade sig fint, blev tydligen lite värre för den andra bilen. Ingen aning om vilka hastigheter det rörde sig om, men troligen inte allt för fort.
December 6, 2006
Jobbat
- Alltiallo dag
- Kvällsmjölkning
Efter jobbet passade jag på som vanligt på fredagar och lånade deras varmvattenhögtryck och tvättade bilen.. se om den håller sig ren tills imorgon om jag nu åker till Götet.
Har även blivit så jäkla intresserad av nya sommardäck samt fälgar till bilen.
[Image Can Not Be Found]
eller
[Image Can Not Be Found]
18"
Så sjukt svårt att bestämma sig bara.. man vet ju aldrig vad som egentligen är snyggast fören dom sitter på bilen.. och att testa fälgar är inte direkt som att testa ett par skor. 😕
Ja, vi får se helt enkelt.
Kostar en del.. förstås.. så det kräver väl lite betänketid.
August 16, 2004
Gått upp vid 9, ätit frukost med junior, haft tvättstuga mellan 10-16, sex maskiner..., tagit en rask promenad runt sjöarna (Råsta och Löt), mamma kom förbi och gick ut med junior, softade en timme, sambon kom hem från jobbet, nattade junior, lagade svennebannantacos och drack vin, nu dags att bli ägd i Urban Terror.
opA87 > ett ord: spinners!
2 Guest(s)