September 27, 2005
Steel wrote: Jodå, visst gör jag det. Körde go-cart med honom och några andra förra lördagen 😛
Världen är ändå liten! Du kan ju hälsa från, numera inte så lilla, Johan Karlsson från Tranemo nästa gång du träffar honom. Ja, du kan ju be honom hälsa till sina föräldrar också!
Idag har jag ändå varit hyffsat effektiv. Städat, skrivit lite mail och sen tagit en fotorunda för att fånga höst-känslan lite.
February 3, 2003
opA87 wrote: Vad blev det för någon ? 🙂
En SAAB 9000 ifrån -98, jubileumsmodellen 🙂 2.0:a med lätt-trycksturbo
Går rätt bra, men det är lite som behöver göras på den. I stort sett ingen rost i alla fall, ska se om jag kan göra något åt det lilla som finns.
Det jobbigaste med den är att 1:an och 2:an är lite jobbiga att få i, annars går den bra och känns helt ok.
I alla fall, för det priset jag gav (en trevlig bit under 10 000), så kan jag relativt lätt lägga ett par tusen på den innan det börjar kännas som en förlust-affär.
February 3, 2003
Mean_Machine: Grattis, grattis och grattis 😛 (Födelsedag, flickvännen och titeln)
Ontopic: Jobbat, stressat, jobbat lite till, suttit på telefon med en tysk som inte pratade någon vidare engelska.
Ska diska och städa lite nu, för att sedan gå över till pizza och bok-läsning.
1 Guest(s)