October 22, 2002
Fredag
Hjälpte brorsan tillsammans med lillebror och farsan att resa takstolar på hans garage. Lite middag hemma hos mig med en kompis och hans tjej på kvällen
Lördag
Travat upp veden i trädgården som blev av all trädkapning för 2v sedan. Svängde förbi svärfar för lite fika på kvällen.
Söndag
Ska nu fara iväg till en kompis som köpt ett liten gård för att spika hästboxar.
February 12, 2003
Igår polisanmälde jag min granne för djurplågeri (de skiter fullständigt i sin katt, jag är trött på att den jäveln står och jamar utanför mitt sovrum hela nätterna). I övrigt har jag varit hela helgen med min flickvän och småfixat lite i huset, mest sorterat hårdvarukartonger som jag har några kubik av.
Strax ska jag fara iväg till Avesta för inköp av "ny" bil; Citroën BX 16V. Härlig sleeper. 🙂
December 6, 2006
Fick chefen till att säga ja till att man fick arbeta idag, så det var bara att gå upp 04.30 och slänga i sig frukost och åka iväg till jobbet 05.30.
Efter mjölkningen åkte man hem för ytterligare en frukost, kollade på ett avsnitt av Greys anatomy medan man åt lunch.
På vägen tillbaka till jobbet stack jag upp till Jimmy ( däck & fälgimportör ) och bad honom att lämna tillbaka 15" dubbdäcken samt plåtfälg... och istället beställa ett par 16" Hankook dubbdäck som jag ska få påsatt på tisdag på mina alu-fälgar istället... eftersom dom ändå bara kommer att ligga och "skräpa" kan jag istället få ett par finare vinterdäck med riktiga sulor. =)
Jag vet.. salt + alu.fälgar = jättefin kombination. Får väl ta hand om fälgarna under vintern riktigt ordentligt.
Nu är man hemma och gör inte ett skit.. ätit lite grönsakssoppa, knäckebröd och ett glas juice är väl de man hunnit med.
Tidigt i säng.. börjar 09 och har varit uppe sen 04.30.
August 7, 2001
Vaknade upp vid 10:00 och 2 kompisar ligger också i sängen. Går ut i min lägenhet och upptäcker svärdhugg i mina möbler och massa tomma glas och burkar.
Kollar toan... där ligger en till kompis på golvet.
Balkongdörren står vidöppen.
All mat är slut.
Och jag kommer inte ihåg ett skit av vad som hände...
Kommer inte ens ihåg att jag hade efterfest... :S
December 6, 2006
dree wrote: Vaknade upp vid 10:00 och 2 kompisar ligger också i sängen. Går ut i min lägenhet och upptäcker svärdhugg i mina möbler och massa tomma glas och burkar.
All mat är slut.Och jag kommer inte ihåg ett skit av vad som hände...
:)R :roflmao: :upp:
Hahaha.. låter som en sjujäkla värstingfylla du varit med om.
Du vet.. T-röd ska inte drickas 😉
OnT:
Vaknat.. iväg till jobbet kl 09.
October 22, 2002
dree wrote: Vaknade upp vid 10:00 och 2 kompisar ligger också i sängen. Går ut i min lägenhet och upptäcker svärdhugg i mina möbler och massa tomma glas och burkar.
All mat är slut.Och jag kommer inte ihåg ett skit av vad som hände...
Du måste skriva vad som hänt när minnena klarnar eller du får de berättat för dig. 🙂
November 22, 2001
Tillbaka på jobbet efter 5 veckor semester.
Det var INTE roligt att gå upp imorse.
Särskilt som den lilla tjejen hemma bestämde sig för att jag inte skulle få en chans att vara utvilad första dagen, hon skrek drygt en timme mitt i natten :/
Hon som brukar vara så lugn och snäll annars.
Tycker nästan det var rätt åt henne att hon fick 2 sprutor idag (det skapade mer skrikande, men då var jag inte med).
August 29, 2004
ojdå wrote: Du tränade för mycket eller?
Träna för mycket går inte. 😎
Gjorde ett mindre intellegent uttalande till små skitungar som jävlades.
Anledningen var att imorse var jag och tränade, hade gjort iordning en del stationer som jag gick emellan. Det kom 2st moppefjortisar, tog av mina vikter på 2st stationer utav mina 4. Dom använde inte ens stationer efter dom tog av dom. Jag gick då tillbaka, satte på vikterna igen och fortsatte. Detta upprepades 3ggr innan jag fick mitt såkallade 'Roidrage'.
Skrek åt dom att dom kunde dra åt helvete och åka hem till sina länder och sluta förpesta oss svenskar.
Detta fick dom att gå till receptionisten och PT'n (woho). Tydligen hade dom hört att någon skrek men inte vad och eftersom dom fick det förklarat så fick jag en 'daytime'-ban för jag hade ett 24/7 kort så får jag lov att gå dit då det är stängt sa dom.
Jag är inte rasist, det var som sagt något dumt jag sa i 'stridens hetta'.
4 Guest(s)