February 3, 2003
FÄtt pÄtalat för mig att det inte Àr sÄ hÀlsosamt att jobba >200timmar/mÄnad.
Köpt kattlĂ„da till katten som eventuellt kommer i nĂ€sta vecka đ Om allt gĂ„r som det ska sĂ„ blir det en 5 Ă„r gammal norsk skogkatt-hona.
Varit med om dramat pÄ jobbet nÀr vÄr kund fick reda pÄ att jag ska vara ledig pÄ fredag. JÀvla spektakel.
Planerat lite för London-resan till helgen. Dubbelkollade med hotellet att bokningen stÀmde (dÄ deras hemsida inte visade nÄgra bokningar alls)
October 22, 2002
Mean Machine wrote: Roat mig med att bogsera en bil utan bromsar (och kass handbroms), fĂ„tt den till verkstad dĂ€r den konstaterats stendöd utan kompression. Roligt. Blir visst Peugeot i vinter Ă€ndĂ„. đ
Vad var det för lik du hittat pÄ?
OnT:
KÀkat lunch med en kompis, Àrtsoppa och pannkakor. Bokat tid för lite smÄpill pÄ subarun, byte av ventilkÄpspackningar, byte stödlager och sÀkerstÀlla en felkod och byte ut felet.
En snabbvisit pÄ banken för att sÀtta in pengarna jag fick nÀr jag sÄlde Caddyn.
Jobbat, avslutade dagen (natten) med att byta dioder i glödningen pÄ extraljusen pÄ lastbilen. Nu kan man slÄ pÄ dom igen, ser ju förjÀvligt ut med tvÄ av fyra slÀckta.
3 Guest(s)