February 12, 2003
fisken wrote: Vad var det för lik du hittat på?
Det var en ganska fin BX 16V, enda felet när jag köpte den var väl spricka i vindrutan. Kostade mig 3000:- skattad och besiktigad till mars, så det var väl värt pengarna ändå. Kan sälja den i delar för mer pengar än så. 🙂
September 27, 2002
September 27, 2005
Ängnat kvällen åt att leta efter en bärbar dator åt en kompis. Han har i min mening på tok för höga krav!
Innan det åkte jag lite tåg, jobbade och var på förelsäning.
Nu sova!
EDIT:
Såg precis:
Delph1 wrote: Överväger hellre vattentortyr än lyssanr på RiX eller MixMegaPol liknande stationer.
Amen to that! 😉
March 14, 2001
Precis sagt upp mitt hemtelefonabonnemang från Telia. Skaffade det enbart för ADSL en gång i tiden och eftersom man inte behöver telefon längre för ADSL och jag aldrig använder den så sa jag upp den. 55kr mer i månaden för ADSL utan telefon istället för 145kr/mån för telefon jag inte använder.
Har tänkt gjort det en längre tid och nu är det äntligen gjort. 🙂
Ska iväg och jobba senare idag, som vanligt...
December 6, 2006
Gårdagen var det upp tidigt och fotografering av bil, resultatet blev väl 18 utvalda bilder av ett 50 tal.
http://www.garaget.org/?car=150147
Utöver det var det väl arbete som vanligt.. satt upp en dörr på maskinhallen, var nära på att döda chefen efter att lastkroken på lastmaskin inte var fastsatt ordentligt ( av mig.. hade inte kollat om sprintarna åkt ut ) och den kände för att hoppa av maskinen och falla ner på dörren = 200 kg tung krok.
Hade han stått en meter mer åt lastmaskin hade jag nog inte suttit här nu iallafall.
Denna dagen har väl varit likadan som gårdagen.. arbete arbete arbete.
Nu snöar det ute med och Telianätet har fått för sig att ha varit nere under hela dagen, kasst.
1 Guest(s)