June 23, 2002
Varit runt och kollat på kakel och klinker till köket. Nu har vi iaf fått oss några olika alternativ att fundera på.
Blev sedan IKEA för att köpa nytt soffbord och nån sorts hylla. Träffade mina föräldrar där så blev en fika.
Snart är det dags att gå ner till Restaurangen och käka och ta något gott att dricka för att sedan se Paranormal activity på bio.
June 23, 2002
Delph1 wrote: Städat som en tok. Handlat termometer, nya lysen till cykeln och inslagspapper.
Ska nu ge mig på att figur-slå-in två stycken mjukisbjörnar.
Don't. It sucks.
//Andreas
Du, jag märkte det! Fyfan vad hemskt dålig den var.
Kan vara en bland de sämsta filmerna jag någonsin sett på bio.
Synd att jag inte hann se det där innan vi gick på den, samt att tjejen hämtade ut biljetterna igår. Kan man reklamera skiten tro?
March 14, 2001
Bytt till vinterdäck.
Var några minusgrader i natt när det började snöa lite lätt, i morse (12:00) var det några centimeter och mest blötsnö. Inte roligt alls att ta sig iväg med bilen och dess sommardäck. Vägen lutar väldigt lite i ett 40tal meter från min parkering upp på riktiga vägen, var inte mer än att jag kom upp dit, men det gick efter lite slirande. 😛
Men nu är det varmt igen och det regnar istället. 🙂
February 12, 2003
Varit med tjejen och sedan detta: https://www.nordichardware.se/.....81082.html
October 22, 2002
Delph1 wrote: Varit på Wobbler Lounge med tre psykologer och chefen för det lokala MediaMarkt 😀
Det kanske låter lite knäppt, men det var en rätt skön kväll 🙂//Andreas
Haha!
Satt och käkade där igår kväll. =) Var god mat men servitören hade ingen koll alls på någonting.
Nyss kommit hem från Örebro. Bakar för närvarande kanelbullar.
December 6, 2006
En väldigt lugn förmiddag. Upp vid 09.30 och äter frukost med farsan & syrran.
Gör absolut ingenting fören efter maten vid 15 då jag får tummen ur och åker iväg för att fälgförsegla fälgarna och lägga undan dom för vintern i ett förråd.
Är nu hemma och gör inte ett skit.. hungrig igen dock.
3 Guest(s)