December 6, 2006
Lord_Kvadd wrote: fisken: Det var som tusan, jag fick hosta upp med 2 000kr vid 11km/h över när jag fick en innan i somras.
Beror på vad polisen är på för humör.. sägs att dom ska följa bötesbeloppen vid aktuell hastighet men tycker bara det är humbug.
OnT:
Jobbat.. börjat känna mig halvkrasslig.. antingen hypokondrisk effekt då jag tänkt vaccinera mig idag ( men hann inte, var stängt ) och istället imorgon bitti.. eller så är de väl något.
December 6, 2006
Varit nere på vårdcentralen 07.30.. men var ganska knökat med folk och börjar arbeta kl 09 så vaccinationen får väl vänta lite till.. känns som ett omen att inte ta sprutan när de va stängt igår och alldeles för mycket folk idag hmmmm..
Utöver det, arbete kl 09. Sprida skit står på schemat.
February 3, 2003
Väcktes ungefär 00:30 av vår katt som jamade.
Det första jag känner är att det luktar hysteriskt mycket katt-skit.
Springer upp och kollar kattens sandlåda, inget där. Men.. Det är helt kladdigt på golvet.
Katten har uppenbarligen haft en massiv diarré-attack och med tanke på dess väldigt långa hår (norsk skogkatt), inte fått skiten att lossna ifrån häcken. Det låg utkletat på golvet i toaletten, hallen och delvis i sovrummet och vardagsrummet.
För att göra en lång historia kort: drog upp flickvännen, duschade av det stackars djuret i badkaret (luktade jävligt nice...), lät flickvännen hålla kvar katten på toaletten medan jag skrubbade golvet i halva lägenheten ungefär klockan ett på natten...
Ett jävla under att man kom i tid till jobbet idag.
December 11, 2002
Lord_Kvadd wrote: Väcktes ungefär 00:30 av vår katt som jamade.
Det första jag känner är att det luktar hysteriskt mycket katt-skit.Springer upp och kollar kattens sandlåda, inget där. Men.. Det är helt kladdigt på golvet.
Katten har uppenbarligen haft en massiv diarré-attack och med tanke på dess väldigt långa hår (norsk skogkatt), inte fått skiten att lossna ifrån häcken. Det låg utkletat på golvet i toaletten, hallen och delvis i sovrummet och vardagsrummet.För att göra en lång historia kort: drog upp flickvännen, duschade av det stackars djuret i badkaret (luktade jävligt nice...), lät flickvännen hålla kvar katten på toaletten medan jag skrubbade golvet i halva lägenheten ungefär klockan ett på natten...
Ett j**la under att man kom i tid till jobbet idag.
Visst är det härligt med husdjur? 😀
June 23, 2002
Marcan- wrote: Du? Jag har nog sett vem det är som skruvar ihop dina IKEA produkter!
Soffbordet var inte lika avancerat, så det behövde jag inte skruva ihop. 😉
Marcan- wrote: Klarat av dag ett av min HUET (Helicopter Underwater Escape Training) träning.
What? Vad innebär det, nu får du berätta mer.
4 Guest(s)