October 22, 2002
Jobbat. Legat och stört mig på en dansk som bromsade vid varje möte och kurva där det är lite smalare för att sen åka precis så fort så att man inte kommer om där vägen är bredare. Japp, 56:an is the shit!
Snorch:
Sett mobilkranen som står i skogen mellan Tärnsjö och Heby? 🙂
Gjorde scones till frukost för tjejen som skulle upp och jobba. Nu har jag precis skjutsat henne till bussen kl: 04,30.
Snart väntar sängen.
December 6, 2006
Två dagar i rad har man skött gården alldeles ensam så det har varit 13 timmars dagar två dagar i rad.. lite små trött på kvällarna.
Denna dagen gick man upp 03.45 för att åka iväg till jobbet som började vid 04.45... morgonmjölkning, ta upp ensilage samt rundbal.. lunch.. sedan var de kvällsmjölkning igen.
Ja, det är väl vad man gjort idag.. en massa småsaker emellan förstås men.
Har även börjat kolla in mig på att köpa Windows 7 Ultimate för 1495 kr, retail. Får se vad jag lägger pengarna på den här månaden.. behöver betala mina däck med.
March 14, 2001
Shikar, nepp har inte kollat på den än, men det blir nog kanske nu i helgen. 🙂
fisken wrote: Snorch:
Sett mobilkranen som står i skogen mellan Tärnsjö och Heby? 🙂
Haha, ja... såg den på natten till onsdag när jag åkt hem, han bara se lite snabbt att det stog något där och tänkte inte mer än att den kan ju inte kört i diket. Men på onsdag kväll åkte jag den vägen ner igen och då såg jag lite bättre och ju mycket riktigt hade den ju gjort det. Haha, inte illa... 😀
Jag har inte hunnit med mycket. Slutade jobba i morse vid sextiden, så frågan är ju vad man gör upp nu. 🙄
December 6, 2006
Började jobba kl 07 med att sköta ungdjursladugården.
Runt 9 var det återigen dags att sprida lite skit.. och blev väl klar idag så till slut tvättades tunnan av för i år.
Har även haft problem med ryggen igår och idag.. sträckte någon muskel vid ryggraden under förrgårkväll när jag.. spottade ut tandkräms"gurglet".. kände bara att de blixtra till i ryggen :S Konstigt att kunna få ont i ryggen för något sådant.
Men men.. fyller år om 1h 20 minuter.. blir väl den mest tråkiga födelsedagen någonsin när man tydligen blivit övergiven av alla dom man tänkt fira med. Alla ska "göra annat" tydligen.. aja.
December 6, 2006
Man tackar man tackar 🙂
OnT:
Vaknat av x antal grattissms, ätit frukost och tänkte ge mig iväg till mormor & morfar för lite födelsedagskäk, fika & tårta sedan bära av mig hemåt igen.
Vad som händer ikväll ?
Inte ett skit.. supa ner mig själv eller något.. känner mig något patetisk men vad gör man när man blir övergiven :blink: :eye:
2 Guest(s)