February 3, 2003
ojdå: Tack 🙂
Härligt med lite Diablo! Får se om syrran och hennes pojkvän är sugna på att lira det lite senare i jul när de kommer. Finns det något bättre än att sitta inne och spela gamla spel mot/med varandra under julen?
Shikar: Tack 😛 Jag blev 22+1
(Jag vägrar att gå över 22 år. ;))
December 6, 2006
Delph1 wrote: Köpt ostbågar och inhalerat dom
Fy fan vad gott..
OnT:
Ja, vad har man egentligen gjort.
Började arbeta kl 9.. slutade jobba vid 18.45. Inte gjort något särskilt idag.
Kvällen innebär chips med dip, popcorn med smält smör och ett avsnitt av SOS Gute på Kanal 5 🙂
September 27, 2005
Lord_Kvadd wrote: Härligt med lite Diablo! Får se om syrran och hennes pojkvän är sugna på att lira det lite senare i jul när de kommer. Finns det något bättre än att sitta inne och spela gamla spel mot/med varandra under julen?
Av någon konstig anledning blir jag alltid sjukt sugen på att lira just Diablo 2 innan och under julen 😛
Idag har jag pluggat 8-21, fy fan va trött man är på associationsrätt och sakrätt! :spy:
December 6, 2006
Åkt hem till Göteborg och hjälpt morsan flytta från en lägenhet till ett nytt radhus med sin f.d särbo som nu blir sambo 🙂
Helt fantastiskt hus från -08.. stort, öppet, modernt.. allt man vill ha.
Utöver det.. åkt hem, håller på och värmer en vitlöäksbaugettet i ugnen. Kvällen blir lugn.
October 22, 2002
macrus wrote: Har det gjorts något roligt med den?
Allt är relativt..
Bytt bägge ventilkåpspackningarna, bytt vätska till kopplingen, bytt soppapump och hittat felet som har spökat för mig detta år. Sen blev de lite ändringar i mappningen. Nu går bilen bättre än innan vilket inte är dåligt 🙂
OnT:
Winnerbäck i Leksand igår. GRYMT!
Idag klassåterträff, 10 år sedan vi slutade nian. Skoj som attans. Kul att se att folk inte ändrats så mycket ändå. Roligt att se hur folk beter sig med lite sprit i kroppen. Själv var jag nykter för jag ska jobba imorgon.
December 6, 2006
Sov faktiskt för första gången på väldigt länge längre än 9, till 11. Belive it or not.
Dagen har varit lika tråkig som alla andra söndagar.. det enda "nyttiga" man gjort är att ha fått i 750GiG:arn i HTPC:n.
Och snacka om att man blev förvånad när det inte fanns minsta dammkorn inne i chassit. 😮 Lian Li is the shit ! Inga fläktfilter eller något.. ändå så dammfritt som man kan önska sig.
Så nu håller den jäkeln på att formatera sig.. tar sin lilla tid.. 20 % på ja, en timma snart.
Vad kan man hitta på under kvällen måntro.. så lite så möjligt. Funderar på att kolla på film, Johan Falk: Operation Naktergal. Som alla andra Johan Falk-filmer är den säkerligen hur bra som helst. 🙂
Och gårdagen var faktiskt jäkligt kul. Morsan blev sambo och såg hela 4 st olika XC60 på en och samma dag.. måste vara rekord. Vilken vacker bil med rätt utrustningsnivå och motor. Race:ade med en svart metallic XC60 ( T5 ? D5 ? ), dubbla utblås, troligtvis R-design på R40.. helsike vad han kunde köra upp bredvid en och bara blåsa iväg. Vridmoment, någon ? :bok:
Äsch.. nu ska jag fortsätta med tråkandet och suktandet efter en ny V50 T5 alternativt XC60 ( 🙄 ).. eller ja kanske en Audi A4, nyare årsmodell med en 2.0 eller 3.2(?) motor. Fantastiskt fin bil..
4 Guest(s)