July 14, 2005
Gratulerar DiDi!
Inte gjort så mycket igår mer än en sväng in till Ljusdal efter att ha skottat snö tills ryggen värkte.
Det föll ett par decimeter natten innan, lätt snö men i stora mängder typ.
Temperaturen var uppe vid nollan men föll sedan som en sten till -17*C igen.
Gläder mig åt brorsan som fått jobb hos Lexmark supporten efter att han varit arbetslös en längre tid, det är väll inget drömjobb men han kan ändå se sig om efter en ny Lägenhet 😀
September 27, 2005
Fick igår äntligen ut penicillin för min halsfluss. Så idag börjar man bli människa igen 😛
Lite misslyckad jul sett till att jag legat till sängs mest hela tiden. Men man får vad man förtjänar! 🙂
Sitter nu och tittar efter olika kamerobjektiv. Är sugen på att köpa ett, men det kanske är smartare att vänta till Shanghai... Hmm. Vi får se.
December 27, 2003
åkt ca 9 mil för att hämta/bogsera moster vars bil har havererat. märkt att det inte går att bogsera en bil som är nästan lika tung som ens egen när det är en massa is på marken.
ringt Assistans Kåren och fixat bogsering åt dem, skjutsat hem dem 9 mil igen
lite glad att jag slapp bogsera bilen hela vägen hem. hade fortfarande varit på vägen nu
October 22, 2002
Mean Machine wrote: Fått ett brev från Trafikförsäkringsföreningen som uppenbarligen inte tycker att min bil är försäkrad... Idioter.
Hur dyrt? Många dagar?
OnT:
Jobbat dag. Mindre skönt att gå upp kl 04 när jag gick och la mig kl 05 i tisdagsmorse. Är lite lätt trött idag. Blev bara 1,5h sömn.
Precis käkat wok och sitter nu med ett glas rött. Kommer sova skönt ikväll.
Upptäckt att min "bann" är borta.
?
🙄 😕
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
3 Guest(s)