March 14, 2001
Jobbat dag, det suger hästballe att kliva upp så tidigt och inte blir det bättre för att det är mycket att göra. Värst var väl när det halvregnade när temperaturen var mellan -5 och -9. 😛
Hörde även att de ska utökas på jobbet, det handlas bilar som jag köper mjölk på ICA, nästan. Redan nu är det en hel hög personer jag inte ens vet vad det heter eller ens sett förr, och värre lär det bli verkar det som. Kanske lugnast att fortsätta sköta sitt, var länge sen man har lite koll på allt folk. 🙂
Gottat mej åt att vi rodde hem service, rep, däck, plåt o lack på kommunens bilpark i 3 år framåt..
Dvs, jag är i stora drag garanterad jobb lika lång tid framåt.
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
Jobbat, käkat kebabrulle.
ilg@dd wrote: Gottat mej åt att vi rodde hem service, rep, däck, plåt o lack på kommunens bilpark i 3 år framåt..
😛
Grattis!
Jag sitter och väntar på att Jönköping och Östergötland ska svara på våra anbud. Det skulle ge mellan 40-50 miljoner extra i omsättning, och förhoppningsvis rum för den löneförhöjning som jag fiskar efter 😛
//Andreas
Delph1 wrote: Jobbat, käkat kebabrulle.
Grattis!
Jag sitter och väntar på att Jönköping och Östergötland ska svara på våra anbud. Det skulle ge mellan 40-50 miljoner extra i omsättning, och förhoppningsvis rum för den löneförhöjning som jag fiskar efter 😛
//Andreas
Tackar..
Vi har ett till anbud ute också, tar vi hem det blir privatkunderna lidande, alt. expanderar vi med nån gubbe till. Dock blir det smått om utrymme, vi är 2 gubbar just nu med 4 bilplatser i verkstan. (Iofs 3 gubbar, men en av dom andra är inget att räkna med egentligen)
Ontopic.
Meckat med en krockkudde på en Volvo V70, småspännande faktiskt.
🙄 😕
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 18, 2004
ilg@dd wrote: Gottat mej åt att vi rodde hem service, rep, däck, plåt o lack på kommunens bilpark i 3 år framåt..
😛
Grattis! Kul att det går bra för några i dom här dystra tiderna. "Firar" snart själv 2 år som arbetslös. 👿
December 6, 2006
Ännu en dag närmare fredag och helg.. fy fan vad jag längtar. Varit en lite annorlunda arbetsvecka.. känt som man varit negativ precis hela veckan. Vet inte varför :/
Börjat känna mig krökryggad med.. måste börja sträcka på mig lite oftare och lyfta ännu mer med knän och ben än vad jag redan gör.
Fredag...freeeedag.. ge mig.
July 14, 2005
Uppgraderat RAM-minnena till Corsair Dominator XMS2 PC-8500.
Det krävdes att först Boota med endast två stickor, sedan höjja spänningen till strax över gränsen (2,15Volt) för att Mobot skulle orka driva alla fyra stickorna stabilt, men den verkliga spänningen ligger väll strax under vad som är inställt.
Tja, det var dagens höjdpunkt för mig, annars har man njutit av det milda vädret på -5*C.
October 18, 2004
Mean Machine wrote: Finns jobb på ASUS från och med nästa fredag igen. 😉
Vittu lopetatko sä taas? 🙂
Det vore nått det, men det passar inte i dagsläget och pendla och stockholm är inte gratis och leva i. Tanten måste plugga klart först.
Dani: Jo jag har nog tänkt och göra nått sen dag 1 🙂 Haft 5 intervjuer sen i höstas. Men man är antingen för ung eller för gammalt.
Jobbat med det mesta faktiskt. Support, kundtjänst ,pc tekniker, truckförare, lager nisse, säljare på coop etc 😛
October 22, 2002
😛
Grattis!
Har idag lämnat in telefonen som ska skickas iväg till verkstad. Får väl domen om 2v.
Äntligen helg!!!!
Denna vecka har känts tung pga två dåliga kollegor. Den ena är arbetsskygg och den andra totalt oduglig. Det tråkiga är att jag hamnar i mitten där och måste styra upp allting nästan varje natt. Tog upp de lite lätt med chefen idag och han höll enbart med samt att den arbetsskygge fick ett rejält samtal idag.
1 Guest(s)