December 6, 2006
Snorch wrote: Lustig? Tycker den som finns har inte riktigt gör samma sak, eller vad man säger. Den är lite mesigare och inte lika pang på rödbetan, eller ja, gör som ni vill. 🙄
What he said :bgrin:
Vissa smileys är lite "oldschool".
OnT:
En sjujäkla lugn dag.. inte gjort ett skit mer än tvättat bilen.
Lunchat med far & syster.. glott några filmer och väntar på att de ska bli dags att lägga sig.
Löning imorgon.. förväntar mig ännu en fattig månad framöver då jag fick decemberlönen från ena gården i slutet på december i stället för nu i januari. Så.. hmm. :cy:
December 6, 2006
Mean Machine wrote: Fått ett SMS från killen som köpte min 205:a i fredags. Han hade visst fått kopplingsras...
(Nej, jag visste inte att det var på väg, helt ärligt.)
Var han arg i sms:et.. vad skrev han ? :bgrin:
OnT:
Varit i stan och bytt kod på min bankdosa samt småhandlat, fulltankat och är nu hemma på lunch.
February 3, 2003
Känner att det går rätt bra på jobbet idag, konstigt nog. Så jag väntar mig att något kommer gå käpprätt åt helvete ikväll.
Drog om en massa kablar i lägenheten igår samt placerade servern på en mer permanent plats och inte på golvet i vardagsrummet.
Ska se om jag hinner in till Kjell & Co idag för att fixa lite kablar som jag glömde köpa igår, bl. a. till UPS:en.
Käkat 2 hamburgare till lunch, nu sitter man med en kaffeslurk.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 12, 2001
Mean Machine wrote: Fått ett SMS från killen som köpte min 205:a i fredags. Han hade visst fått kopplingsras...
(Nej, jag visste inte att det var på väg, helt ärligt.)
Känner igen det där efter jag sålde en bil som nya ägaren inte riktigt förvaltade på ett bra sätt.
Han klagade på mig men jag visste att han hade buskört rätt ordentligt på en upplogad isbana. Han hade kört skiten ur bilen och sprängde koppling och svänghjul rätt ordentligt så han hade inget för att klaga på mig om ev dolda fel och tjosan.
Idag började dagen med en rejäl sovmorgon och med ett tillstånd som påminner om baksmälla. Jobbat hela helgen 12 timmar+ lördag som söndag. (jobbaksmälla kan man säga)
Skickat iväg en TV med posten och sitter och dricker kaffe i godan ro för tillfället.
October 16, 2003
Mean Machine wrote: Ringde honom, han var rätt cool. Frågade bara ifall jag hade schyssta mekkontakter och nånstans där han kunde få rätt på en billig koppling. 🙂
Sen sa han att han hade gjort 200km/h med bilen, så jag tror det var däri problemet låg.
Att han vågade, hoppas han hade sånt njurbälte som man hade på gamla hojjar 😀
3 Guest(s)