December 6, 2006
Delph1 wrote: http://www.nordichardware.com
//Andreas
:cy: :cy: :cy: :cy: :cy: :cy: :cy: :cy: :cy:
IS IT FINALLY HAPPENING ?!?!?! A NEW WEBSITE ?!?!??!! :bgrin: :bgrin: :bgrin: :bgrin: :bgrin:
Coool !! :D/ :D/ :upp: :upp: :upp:
February 17, 2004
ojdå wrote: Ändrat mig till
1. Fudan Unviersity, Shanghai
2. Chinese University, Hong Kong
3. National University of Singapore, Singapore
4, Beijing school of Technology and Business, PekingHoppas verkligen allt löser sig med kurser nu!
Aha, vad kommer det kosta och hur länge ska du läsa?
September 27, 2005
Dani wrote: Aha, vad kommer det kosta och hur länge ska du läsa?
Är ju studentutbyte så det kostar ingenting alls. Eller ja flyg och boende såklart, men det löser nog sig. (Annars kostar en termin på dessa universitet kanske 25-50 kkr.)
Jag kommer läsa olika kurser inom ekonomi och kommer vara borta från slutet på augusti till slutet på januari. Kommer bli fantastiskt! :rollsmile: (Vissa gillar att säga Legen....
Dehman wrote: Börjat köra till jobb, men vänt. Jebuz vilket väder.
Finns inga dåliga väder, bara dåliga bilar. (eller chaufförer)
🙂
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 22, 2002
ilg@dd wrote: Finns inga dåliga väder, bara dåliga bilar. (eller chaufförer)
🙂
Instämmer! 🙂
Går alltid att ta sig fram om än ibland i sakta mak. Har aldrig stått still pga att jag själv inte kommer fram och då har jag kört runt 90-100k mil.
OnT:
Skottat av altantaket som bågnade rejält.
Hämtat ut audin, nu går den som den ska samt drar mindre än förut. Jädra avgasåterföringsspjäll att ställa till de. 40 dagar kvar på garantin nu.
June 23, 2002
Knegat på som vanligt och sen mött upp tjejen i Bromma efter jobbet och handlat.
Sitter nu och överväger hur jag ska göra med min bil.
Om jag ska sälja min Ford Mondeo ST -04 och köpa tillbaka min Peugeot 106 Rallye(för 15 000kr) från min farsa som bara stått hos mina föräldrar i deras garage sen jag köpte min Ford, detta pågrund av just för att sänka mina bilkostnader rejält och annars säljer farsan Peugeot 106 Rallyen till nån random för att dom ska flytta in till stan och morsan vägrar ha den på landet för hon vet hur det börjar med att det till slut står 5 bilar där ute och rostar ihop. Mondeon är onödigt stor för mig(och kostar onödigt mycket också då) eftersom jycken vill sitta i baksätet/framsätet och inte i bakluckan.
October 22, 2002
macrus wrote: Knegat på som vanligt och sen mött upp tjejen i Bromma efter jobbet och handlat.
Om jag ska sälja min Ford Mondeo ST -04 och köpa tillbaka min Peugeot 106 Rallye(för 15 000kr) från min farsa som bara stått hos mina föräldrar i deras garage sen jag köpte min Ford, detta pågrund av just för att sänka mina bilkostnader rejält och annars säljer farsan Peugeot 106 Rallyen till nån random för att dom ska flytta in till stan och morsan vägrar ha den på landet för hon vet hur det börjar med att det till slut står 5 bilar där ute och rostar ihop. Mondeon är onödigt stor för mig(och kostar onödigt mycket också då) eftersom jycken vill sitta i baksätet/framsätet och inte i bakluckan.
Sälj Forden, Mondeon är ju känd för att rosta rejält. Om du tycker den är stor och kostar onödigt mycket så tycker jag inte du ska fundera så mycket.
OnT:
Skottat av altantaket, carporttaket samt garagetaket. Garaget gick av bara farten när jag ändra tog taket på carporten. Låg som mest 1 meter kompakt drivsnö på taket till carporten som är byggd på 70-talet. Planerar att bygga om den i sommar när jag ändra ska dränera om och då bygga ny altan.
December 11, 2002
macrus wrote: Knegat på som vanligt och sen mött upp tjejen i Bromma efter jobbet och handlat.
Jag hade också relativt "stora" bilar förr. Just för att jag har jycke också(tre stycken). Nu är inte Whippet någon speciellt stor hund, men lite plats ska dom ändå ha. Senaste bilen jag hade(Golf GTI) fungerade utmärkt att köra med jyckarna i bagaget med en liten specialarbur.
Jag tycker du ska lära hunden att åka i bagaget då den utgör en STOR säkerhetsrisk för dig och dina passagerar ifall du råkar ut för en olycka.
Det behöver inte vara en krock. Räcker att du behöver göra en panikbromsning så kommer hunden flygandes som en projektil.
Jag älskar mina hundar, men i en sån situation är mitt eget liv viktigare än om hundarna tycker det är roligare att åka i framsätet. I slutändan tror jag nog inte dom tycker det är så hemskt i buren. Dom ligger ju där och trynar så gott hela tiden nu 🙂
1 Guest(s)