October 22, 2002
Slagit nytt rekord i antal älgar jag sett inom loppet av 3h. Såg 10 st på 4 olika ställen varav jag var nära att plocka 3 st med lastbilen. Stog fan älg överallt inatt.
Idag hann jag även med att handla ett mellanrör till svärmors 245:a som jag ska byta imorgon. Varit till en rörfirma för att få offert på att sätta in ackumulatortank med laddstation, automatchunt osv.
December 6, 2006
"det var en gång en liten fågel...." ja jisses vad säger man, ibland kommer man på hur ung man faktiskt är när man kommer ihåg den här låten från när man var yngre 😀
Jaja.. ontopic är väl som vanligt.. börjar jobba kl 6, gör ungdjursladugård, hämtar hem en sinko, kör bort kalvar, tar hem en kalv från ungdjursladugården då denna beter sig jävligt konstigt. Ramlar ihop och får ryckningar för att sedan resa sig igen och göra om samma procedur, vad i helvete ? :cy:
Jaja.. får väl ringa veterinären och se vad denne säger.
Utöver det.. en ganska skön dag. Snöar här ute nu ser jag med...
September 27, 2005
Insett att jag frivilligt tagit på mig arbetet med att sitta och läsa och utvärdera en ny 15 sidors bolagsrapport inför varje torsdag. Tur att jag har så mycket tid över som det är nu! /ironi.
Sen var jag faktiskt och simma idag. Riktigt trevligt, och så bra träning det är sen! 😛 3 km blev det.
October 22, 2002
Delph1 wrote: Jag anser att vi borde göra ett undantag för alrik och låta texten i hans signatur vara såhär stor för det är verkligen helt j**la sjukt hur kvinnor kan kuka till saker.
//Andreas
😉
Nu får du berätta vad den hemska kvinnan har gjort.
OnT:
Jobbat. Fick svänga förbi Söderfors på vägen upp till Gävle för att lossa lite pulverkapslar.
February 12, 2003
Med mycket stor framförhållning blivit ivägslussad till ett event, sitter på tåget dit nu, och fy fan vad jag hatar det här... Fjortisar som sitter och pratar i telefon om att de varit på krogen och alltid den där idioten som spelar sin sunkiga hiphop på alldeles för hög volym i ipod-hörlurar och luktar marijuana.
December 6, 2006
En ganska lugn arbetsdag.
Börjar 6 som vanligt och gör ungdjursladugård för att sedan vandra hemåt och göra det sista i den ladugården.
Frukost runt 08.. ut igen vid 08.45 och spolar av gropen, tar upp ensilage och sedan åka hemåt för att återvända och göra ungdjursladugården igen vid 15.15.
Tog ledigt denna eftermiddag för att hinna tvätta bilen så nu är den helt glänsande ren, urdammsugen, torkad inredning, smörjda lister m.m m.m m.m.
Kvällen avnjuts med en pizza för första gången på 104 dagar samt skiva 5 av Prison Break säsong 1 🙂
January 13, 2003
Delph1 wrote: Kom hem till ett mycket fint Alla hjärtans dag-kort 🙂
Taggad inför morgondagens whiskyprovning och firmafest.
Welcome back!
//Andreas
Tack. 🙂
OnT: Varit på jobbintervju, sen tillbaka till FU och jobbgarantin. När jag kom hem kopplade jag om lite el i köket så jordfelsbrytaren slutar bryta strömmen hela tiden. Sen vart det till att provspela 8":aren lite, jäklar vad djupt i registret den spelar, får 15" i 306:an att verka mesig (har för liten låda till den). Sen fick man diska och börja på maten till tjejen kom hem. Sen diska igen och nu är man här.
3 Guest(s)