February 28, 2005
Dani wrote: Har varit på universitetet idag haft lektioner till 13.30. Sen strosat runt i vårvädret 20C och blå himmel. Sen varit på ett inställt sudiebesök. Efter det drog jag o studiekamrat till biblan och fumla runt haha. Till slut hittade vi böckerna.
Köpte biljett till Fiorentina-Inter nu på lördag :D. Kommer bli den fetaste upplevelsen jag varit på, om la viola vinner såklart.
Kan nog räkna med runt 35-40 000 violer.
Inter kör över dom utan problem 🙂
February 17, 2004
Gilgamesh wrote: Inter kör över dom utan problem 🙂
ha, iof är Inter ett av världens bästa lag för tillfället men lite annan situation när jag är på läktaren ;).
Mean Machine wrote: Tagit mig till Arlanda för avfärd till Amsterdam inom kort.
nice ju, är det ok om jag beställer lite "good stuff"?? 😎
September 27, 2005
Blivit grymt sugen på att köpa ny kamera i Shanghai. Fick utgångspriset 5700 kr för en Canon 550D med kit-objektiv, borde utan problem gå att pruta ner en bra bit också.
I övrigt börjar livet arta sig. Vi har fått lägenhet och Internet och skolan känns bra. 🙂 Ikväll blir det seriös utgång!
October 22, 2002
Haft rörkrökare här för att räkna på ett jobb.
Nu ska jag iväg och svetsa svärmors avgassystem på hennes 245:a. Tjejens kommentar var att nu låter 245:an som min Impreza på höga varv fast volvon låter så på tomgång 🙂
Efter det blir det hem och muttra dit värre bromsar på Imprezan. Om det går bra så blir det att skruva upp lite gips efter bromsbytet.
March 10, 2003
Bytade däck på bilen nyss, så nu ser den ut som skit igen.
Eller tja, den var väl inte snygg från början förvisso. Men det ser än mer miffo ut mer 13" däck på den.
Måste fan hitta minst ett par 15" fälgar eller kanske om jag har tur ett par 16" till den.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
Bytt till vinterdäck på min bil.........och 7 andra.
🙁
Gruvar mej smått för nästa vecka, blir alltid ett jäkla kaos för alla ska byta samtidigt förstås. Lär inte bli många dagar man får åka hem 16.00 känns det som.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 10, 2003
ilg@dd wrote: Bytt till vinterdäck på min bil.........och 7 andra.
🙁
Gruvar mej smått för nästa vecka, blir alltid ett jäkla kaos för alla ska byta samtidigt förstås. Lär inte bli många dagar man får åka hem 16.00 känns det som.
Tro fanken det när transportstyrelsen ändrat datum från den 30e till den 15e och majoriteten inte fått veta detta.
Den 16e kommer säkert snuten stå och plocka bilar som har vinterhjulen på sig.
En firma här i stan som byter däck, har typ 4 portar och 10 bilar per port hela dagen.
Varit så sedan ett tag tebax, sedan tar de bara 100kr för att skifta hjul med.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
1 Guest(s)