September 27, 2005
Joni wrote: Vaknat, druckit kaffe och nu vÀntar jag pÄ att tiden ska gÄ sÄ jag kan gÄ till högskoleprovet!
Lycka till! đ
Vaknat, varit och handlat frukost samt tvÀttat. Nu blir det till att plugga kinesiska. Kanske gÄr jag och kolla pÄ lite tekniksaker ocksÄ.
October 22, 2002
alrik wrote:
Efter det blir det hem och muttra dit vÀrre bromsar pÄ Imprezan. Om det gÄr bra sÄ blir det att skruva upp lite gips efter bromsbytet.
Skruvade gips istÀllet för att byta bromsar.
Har nyligen skjutsat tjejen till VÀsterÄs för att skriva högskoleprovet.
Nu ska jag ut och byta frambelÀgg pÄ svÀrmors 245.
February 17, 2004
Vaknat efter gÄrdagens tuffa schema:
Skolutflykt -> Volterra (en etruskisk stad, med ruiner frÄn före kristus)
Match (Fiorentina-Inter) 2-2
UtgÄng -> 02
Matchen var helt makalös att se bland le viole. BÀsta pÄ lÀnge.
Ha opA87! Grattis och vilken *?=`?(/& RĂTA... om det nu verkligen Ă€r sant :D.
September 27, 2005
Idag har jag uppdaterat min blogg. Om nÄgon Àr intresserad av hur vi bor i Kina sÄ kan ni titta hÀr http://johanikina.wordpress.com/
February 17, 2004
ojdÄ wrote: Idag har jag uppdaterat min blogg. Om nÄgon Àr intresserad av hur vi bor i Kina sÄ kan ni titta hÀr http://johanikina.wordpress.com/
Jag lÀste lite pÄ den. Du skriver att det gÄr fort att lÀra sig sprÄket. Tror det Àr olika frÄn individ till individ. För mig gÄr det lÄngsamt.
Ser ut att va en fin lÀgenhet.
September 27, 2005
Dani wrote: Jag lÀste lite pÄ den. Du skriver att det gÄr fort att lÀra sig sprÄket. Tror det Àr olika frÄn individ till individ. För mig gÄr det lÄngsamt.
Ser ut att va en fin lÀgenhet.
Man kan sÀga sÄhÀr. Det gÄr sÄ galet mycket snabbare hÀr pÄ plats med en kinesisk lÀrare Àn det gjorde hemme i Sverige. Man kommer helt enkelt in i det mycket bÀttre och du lÀr dig vÀldigt mycket. Sen betyder inte det att de gÄr sÄ himla fort direkt, kommer ta lÄng tid att bli flytande och lÀra sig prata bra.
Min lÀrare uppskattade det till att vi kommer behöver 1 Ärs heltidsstuder pÄ plats efter detta för att kunna bli bra nog för att jobba i ett kinesiskt företag.
Mm, lÀgenheten Àr ball. 3 plan och balkong Àr inte sÄ illa!
LĂ€ste du italienska eller hur var det?
November 22, 2001
ilg@dd wrote: Bytt till vinterdÀck pÄ min bil.........och 7 andra.
đ
Gruvar mej smÄtt för nÀsta vecka, blir alltid ett jÀkla kaos för alla ska byta samtidigt förstÄs. LÀr inte bli mÄnga dagar man fÄr Äka hem 16.00 kÀnns det som.
Varför har du bytt till vinterdÀck?
Tryckfelsnisse?
Json_81 wrote: Varför har du bytt till vinterdÀck?
Tryckfelsnisse?
Naturligtvis.. SommardÀck var det förstÄs som Äkte pÄ..
Ontopic:
Varit pÄ MBV-möte i Sundsvall (Nacksta) ikvÀll.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
Eftersom jag dissade NH igÄr kan jag berÀtta att jag var pÄ Expresso Coffee eller vad det nu heter pÄ stortorget och fikade med en tös.
Ovanligt mycket att göra pÄ jobbet under dagarna som varit, men imorgon kommer det nog bli lite vÀl utdraget eftersom den kanske största leverantören har lyckats fibbla med vÄr bestÀllning och den kommer inte in i tid.
Idag har jag handlat halstabletter och en ny vattenflaska.
//Andreas
June 23, 2002
Jobbat, sedan Äkt och tvÀttat bilen och nu har jag varit hos polaren som jobbar pÄ Euromaster och slÀngt pÄ sommarsulorna. Nu ÄterstÄr det bara att byta pÄ tjejens bil.
Sen nu har jag attackbajsat pÄ vÄr toalett i typ 30-35min efter att ha Àtit pÄ BK i Stinsen, första och sista gÄngen. Hade inte varit nÄgot problem att skita och spy samtidigt heller om jag nu hade viljat det. SÄdÀr ja, hoppas ingen kÀkade middag och lÀste det hÀr.
April 24, 2007
macrus wrote: Jobbat, sedan Äkt och tvÀttat bilen och nu har jag varit hos polaren som jobbar pÄ Euromaster och slÀngt pÄ sommarsulorna. Nu ÄterstÄr det bara att byta pÄ tjejens bil.
Sen nu har jag attackbajsat pÄ vÄr toalett i typ 30-35min efter att ha Àtit pÄ BK i Stinsen, första och sista gÄngen. Hade inte varit nÄgot problem att skita och spy samtidigt heller om jag nu hade viljat det. SÄdÀr ja, hoppas ingen kÀkade middag och lÀste det hÀr.
Otur med maten dĂ€r, jag har aldrig blivit magsjuk (eller mĂ„tt illa för den delen) efter att ha kĂ€kat pĂ„ BK. De stora kedjorna (Mcdonald's, MAX & BK frĂ€mst) brukar hĂ„lla hög klass rent hygieniskt sett, det Ă€r vĂ€rre med smĂ„ privatĂ€gda gatukök imo. Men nyttig mat Ă€r det inte i nĂ„gon av fallen direkt đ
1 Guest(s)