February 17, 2004
Har käkat go lunch med studenterna i klassen. Insett att jag är helt brädad av en brud som varit på mig som ***. Nu är hon liksom helt dissig mot mig. Söt men konstig. Antagligen mitt fel.
En dag ute i solen. Ikväll utgång med en rolig amerikanare. Ska försöka snacka italienska med folket här nere.
September 27, 2005
Ätit kött och potatis!!! 😀 Så jävla gott! Svårt att föreställa sig hur gott det var om man inte har saknat det i 3 veckor. Ris och klibb-sås blir man så trött på i längden.
Ikväll ska vi ta någon drink på Pudong i en av världens högsta barer. (Tror bara Burj Dubai är högre)
April 24, 2007
ojdå wrote: Ätit kött och potatis!!! 😀 Så j**la gott! Svårt att föreställa sig hur gott det var om man inte har saknat det i 3 veckor. Ris och klibb-sås blir man så trött på i längden.
Ikväll ska vi ta någon drink på Pudong i en av världens högsta barer. (Tror bara Burj Dubai är högre)
Kan tänka mig att du saknat det!
Detta stället verkar inte så illa, kanske något du borde prova? 😉
"Super Brand Mall (正大广场; Zheng dà Guǎngchǎng), (few hundred m from Line 2's Lujiazui Station). Lots of stores and restaurants, including Din Tai Fung (鼎太丰) (rated one of the world's best 10 restaurants by the New York Times)."
Topp 10 i världen känns väldigt bra. 🙂
September 27, 2005
Shikar wrote: Kan tänka mig att du saknat det!
Detta stället verkar inte så illa, kanske något du borde prova? 😉
"Super Brand Mall (正大广场; Zheng dà Guǎngchǎng), (few hundred m from Line 2's Lujiazui Station). Lots of stores and restaurants, including Din Tai Fung (鼎太丰) (rated one of the world's best 10 restaurants by the New York Times)."
Topp 10 i världen känns väldigt bra. 🙂
Been there , done that! 😉 Dock var jag på originalrestaurangen i Taipei där det hela började 😎 Kan rekommendera den restaurangen så mycket man kan rekommendera något. Det tråkiga för mig var att det var första gången jag åt dumplings, och alla andra jag smakat efter detta har därför bara varit enorma besvikelser! 😛
Varit på föräldramöte och haft en het diskussion med min sons mor, lutar åt att jag måste dra in Soc eftersom hon inte lyfter ett finger vad det gäller sonens uppfostran och skolgång.
🙁
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)