October 22, 2002
Shikar wrote: Xenon ljus antar jag? Normala lampor hade väl smält snön?
Bi-Xenon
Halogenlysen hade slammat igen dom med fast troligtvis inte lika mycket. Allt slask stänkte framåt uppåt av framhjulen.
Nyss hemkommen. Idag var det halt på sina ställen pga blöta vägar som fryser på.
March 14, 2001
Delph1 wrote: Ni bor ju helt klart i fel del av Sverige.
//Andreas
Då kan jag upplysa om att det snöade i Örebro på natten till torsdag, om än väldigt lite så snöade det. 😉
Däremot kan jag säga att här har det inte snöat en enda lite flinga denna vecka, är bara söderut det verkat kommit något. Det är jag glad för. 🙂
Inne i Gävle var det väldigt halt nu på morgonen när jag åkte hem därifrån, sladdades, slirade och hasade lite överallt trots hyfsat tungt på bilen.
Irriterat mig på en så kallad "arbetskamrat" så mycket att jag nästan fått en hjärtattack i natt. Måste nog leja någon som ordnar den idioten.
opA kan inte du ta en traktor och köra över honom? Du bor nog inte så överdrivet långt ifrån skulle jag tro. 🙂
October 22, 2002
Snorch wrote:
Irriterat mig på en så kallad "arbetskamrat" så mycket att jag nästan fått en hjärtattack i natt. Måste nog leja någon som ordnar den idioten.
opA kan inte du ta en traktor och köra över honom? Du bor nog inte så överdrivet långt ifrån skulle jag tro. 🙂
Påtvingad arbetskollega heter det 🙂
Plockar du min så tar jag din 😉
OnT:
Betalt räkningar och böter, deklarerat och åkt Corvette med styvt 550hk i maskin.
Nu blir att hämta tjejen på körskolan sen till Coop för att handla.
Ska handla en bukett tulpaner till tjejen innan jag hämtar upp henne för att jag är snäll 😛
March 14, 2001
Yeah right. 😉
alrik, han åker förbi hos dig idag, om han inte redan gjort det, så du kan ju lurpassa på han då. 🙂
Grejat lite med Bluray utgåvan av Avatar, en aning oskarp bild tycker jag, har nog att göra med animeringarna, men det är fullt dugligt. Får se om jag orkar titta på den ikväll, har nämligen inte sett den tidigare. Har å andra sidan sett Pocahontas en gång i tiden. 😛
November 27, 2003
Snorch wrote: Grejat lite med Bluray utgåvan av Avatar, en aning oskarp bild tycker jag, har nog att göra med animeringarna, men det är fullt dugligt. Får se om jag orkar titta på den ikväll, har nämligen inte sett den tidigare. Har å andra sidan sett Pocahontas en gång i tiden. 😛
Fan ... du täckte upp de flesta dåliga skämt jag hade på lager ... err ... se något annat 😛
//Andreas
December 6, 2006
Snorch wrote: opA kan inte du ta en traktor och köra över honom? Du bor nog inte så överdrivet långt ifrån skulle jag tro. 🙂
Vad får dig att tro att vi inte bor så långt ifrån varann ? 😛
OnT:
En arbetsdag som börjar kl 7 och slutar kl 16.. riktigt skönt att sluta tidigt på en fredag.. rusade hemåt och tvättade bilen innan regn/hagel/snö-stormen skulle nå oss.. alldeles kolsvart på himmelen.
Förbereder mig även för morgondagen när bilen min får en liten lillebror 😛
September 27, 2005
Mean Machine wrote: SMS:at "Ligga?" till lite folk, fan vad folk kan ta illa upp.
Folk har ingen humor.
Haft en helt fantastisk dag. Grymt bra blev den. Helt oväntat också eftersom vi besökte ett typiskt turist-ställe. Kommer bilder och text på bloggen i morgon, nu är klockan för mycket.
March 14, 2001
opA87 wrote: Vad får dig att tro att vi inte bor så långt ifrån varann ? 😛
För att du ett fleratlet gånger skrivit vilka trakter du håller till i och jag vet var han bor, med andra ord är det inte så svårt att lista ut att det inte kan vara så långt. Han bor en mil eller två ifrån Ulricehamn, med andra ord en mil eller två ifrån kanske? 😉
December 6, 2006
Snorch wrote: För att du ett fleratlet gånger skrivit vilka trakter du håller till i och jag vet var han bor, med andra ord är det inte så svårt att lista ut att det inte kan vara så långt. Han bor en mil eller två ifrån Ulricehamn, med andra ord en mil eller två ifrån kanske? 😉
De va som tusan.. vad heter denne herre om man får fråga ? 😛 Arbetar inom.. Schenker ? DHL ? 😛
August 16, 2004
Varit och handlat lite mat, ställer bilen på en öde parkering, när jag kommer ut är parkeringen tom så när som på ett ett geni:
pici har fukkat upp bilden.
Undrar varför människor gör så, men finner ingen vettig förklaring till detta fenomen.
November 27, 2003
bha* wrote: Varit och handlat lite mat, ställer bilen på en öde parkering, när jag kommer ut är parkeringen tom så när som på ett ett geni:
pici har fukkat upp bilden.
Undrar varför människor gör så, men finner ingen vettig förklaring till detta fenomen.
?
//Andreas
1 Guest(s)