December 6, 2006
Delph1 wrote: Nej, jag tog mina studier på allvar efter som jag ville bli något. Ja även om en bänksittare i parken är något det med förstår, men kanske inte i den teoretiska mening jag syftade.
//Andreas
Nu menade inte jag att du tog en bärs ute på en bänk med ett par brudar som exempel utan skolk överhuvudtaget.. om du ALDRIG skolkat måste du vara den enda på denna jord, isåfall 😛
Nu är det tydligen sommar, har lyssnat på årets första åskväder mu på morgonen.
🙁
Ösregn och gråmulet som fasen när man är ledig.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
Jag har gått och blivit med examen.
opA87 wrote: Nu menade inte jag att du tog en bärs ute på en bänk med ett par brudar som exempel utan skolk överhuvudtaget.. om du ALDRIG skolkat måste du vara den enda på denna jord, isåfall 😛
Inget unikt med att faktiskt vilja gå på lektionerna.
//Andreas
November 27, 2003
Hämtat ut jackan som varit på lagning. Skadan syns väl om man verkligen stirrar på den och vet vad man ska leta efter, men annars lär den passera obemärkt.
Shikar wrote: Grattis Andreas! 🙂
Edit: även insett att träningen har gjort större skillnad än jag trodde.
Tack tack.
Det tar tid och det smyger sig på så det är inte helt enkelt att se ibland 🙂
//Andreas
June 23, 2002
Delph1 wrote: Lustigt att man måste gå upp och förklara för tre killar att det är inte OK att sitta och lyssna på techno-covers av Michael Jackson på hög volym klockan kvart i fem på morgonen.
Det är aldrig OK.
//Andreas
Nu låter du som en tjurig gammal gubbjävel, låt dom ha sin bögefterfest.
November 27, 2003
macrus wrote: Nu låter du som en tjurig gammal gubbjävel, låt dom ha sin bögefterfest.
Det skiter jag i. Bor man i hyreshus får man fan visa viss hänsyn. Det finns gott om studentlägenheter om man vill umgås med likasinnade. Jag flyttade hit just för att det är ett lugnt område. Jag jobbar så jävla mycket att min sömn är helig för mig.
//Andreas
April 24, 2007
Delph1 wrote: Det tar tid och det smyger sig på så det är inte helt enkelt att se ibland 🙂
//Andreas
Jag märkte det genom att kolla i träningsloggen jag för, har svårt att se resultat med ögat då man ser sig själv för ofta för att märka det. Man blir otroligt motiverad att träna på när man ser resultat 🙂
3 Guest(s)