November 27, 2003
Shikar wrote: Hur varmt är det? Har ju varit en väldigt kall maj hittills, endast norra delar av Sverige som fått känna på värme ju 😕
Jag håller med Snorch, 20+ ska det vara och sol! 🙂
Vi hade +17 enligt tempmätaren när jag vaknade vid 6:45. Troligen lite lägre än det, men det är åskvärme verkligen här. Skitjobbigt.
//Andreas
October 22, 2002
Shikar wrote: Man blir lite avis när man själv sitter här och försöker plugga till ett kemiprov 🙄
men men, allt har sin tid 😎
Var en trevligt snabb sväng på 1,5-2mil. Nya bromsarna var helt sjukt bra. Skoj att ställa på bilen efter att haft den avställd i nästan 6 månader. Drog lite i gastarmen. 🙂
April 24, 2007
Lord_Kvadd wrote: Spenderade 1.5 timme extra på jobbet
Besökte en vän och blev bjuden på en mycket intressant köttfärssås (innehållandes bland annat banan)
Vart ute och promenerat i en timme med Dadde här på forumet.
Är sådär lagom mör nu så det kommer nog bli gott att sova 🙂
Promenader är ju jättebra, men mör efter en 1 timmes promenad? 🙂
October 22, 2002
macrus wrote: Blir det Sturup?
Är ju aplångt till Sturup för mig. Sen är det mycket annan körning inbokad. Den 29maj är jag dock i krokarna men då enbart på genomresa för andra syften.
Mittsverigebanan 22 maj
Superstage 5-6 juni
Challenge 19 juni
10 års jubileum med SSI 10-11 juli
Gelleråsen 18 juli
Ev. Kinnekulle 5 sept
Ev. Challenge i aug och sept.
February 3, 2003
Shikar wrote: Promenader är ju jättebra, men mör efter en 1 timmes promenad? 🙂
Jag hade nog inte varit det om vi inte hållt ganska rask takt, går jag ensam så går jag helst ganska långsamt. 🙂
Därtill hade jag varit vaken sedan typ 04:40 och jobbat en hel dag + 1.5 timme övertid (dock mest vid datorn).
Iofs, kände mig inte mör som i "Jag har precis spelat badminton i två timmar mot en värdig motståndare"-mör utan mer behagligt mör (då man känner sig rätt tillfreds med allting, eftersom man inte orkar tänka så mycket). Om man nu kan uttrycka sig så 🙂
Mekat framvagn på en Audijäkel, hjulniställning på densamma efter lunchen.
🙁
Efter det var det visst nån Pugge mad ABS-problem.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 24, 2007
Lord_Kvadd wrote: Jag hade nog inte varit det om vi inte hållt ganska rask takt, går jag ensam så går jag helst ganska långsamt. 🙂
Därtill hade jag varit vaken sedan typ 04:40 och jobbat en hel dag + 1.5 timme övertid (dock mest vid datorn).Iofs, kände mig inte mör som i "Jag har precis spelat badminton i två timmar mot en värdig motståndare"-mör utan mer behagligt mör (då man känner sig rätt tillfreds med allting, eftersom man inte orkar tänka så mycket). Om man nu kan uttrycka sig så 🙂
Som jag trodde nästan 🙂
Gjort idag: skrivit mitt (förhoppningsvis) sista prov på gymnasiet :snurr:
February 12, 2003
opA87 wrote: ??
Vad hände ?
Kukhuvudet som köpte min bil i Januari tycker att fälgar med sommardäck är värda en polisanmälan på halsen.
Det började med att han köpte min bil, hade även sommardäck till den, de tog han inte med sig, utan sa att han skulle hämta dem inom en vecka. Fine, fair enough. Tre månader gick, sedan hörde han av sig, inte fan har jag kvar däcken då, jag är inget lager. Han hade mist sin chans. Påtalade det för honom, nu har jag en massa fina SMS som även polisen har fått ta del av.
Stod inget på kvittot om däcken, då hade jag självfallet sparat dem, men om han säger att han ska hämta dem inom en vecka och ringer tre månader senare är det hans eget fel. Då sa han även "det är bäst att du har däck till mig när jag ringer dig nästa vecka" för tre veckor sedan. Nu skulle han visst hämta sina städarpolare och socialfall från Kista och komma och hälsa på och "visa sin värld". Jävla fjant. 30 bast är han också.
1 Guest(s)