March 14, 2001
Så är det nog. Ändå ändrar jag inte dygnsrytmen speciellt ofta, eller alls egentligen. Jobbar dag två dagar var tredje vecka, det är enda gången jag bryter mitt nattliv med några större omslag. Ändå skiftar jag inte helt eller ens i närheten eftersom det är så pass få dagar och kort tid. Jag sover bara väldigt lite dessa dagar och är väl mer eller mindre inne i nattrytmen nu igen.
Snorch wrote: Så är det nog. Ändå ändrar jag inte dygnsrytmen speciellt ofta, eller alls egentligen. Jobbar dag två dagar var tredje vecka, det är enda gången jag bryter mitt nattliv med några större omslag. Ändå skiftar jag inte helt eller ens i närheten eftersom det är så pass få dagar och kort tid. Jag sover bara väldigt lite dessa dagar och är väl mer eller mindre inne i nattrytmen nu igen.
Körde en tämligen påfrestande skiftgång nere på fabriken i styvt 11 år.
13.30-21.30 Jobb
21.30-06.00 Ledig
06.00-13.30 Jobb
13.30-21.30 Ledig
21.30-06.00 Jobb
Sedan ledig 3 dagar
Samma lika
ledig 1 dag
samma lika
ledig 3 dagar
Så där höll det på och en 7-dagars varje månad.
Tokig som man var brukade man ibland köra några extraskift då och då för att kunna ta ut kompledigt nån gång i anslutning till 7-dagarsledigheten. Voila, så hade man en 12-dagarsledighet..
Satt fint när man var ung och fri.
🙂
Men å andra sidan gick man på Losec och Pepcidin ganska ofta.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Hemkommen efter After work tacobuffe nere på lokala haket, inte alls dumt.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
Vaknat och chockats över en ny hemsida.
Vart är smileylistan ? 😛
---------
EDIT:
Vad är detta som står under mitt nick ?
Senior Member KorrekturläsareÖversättareKonspirationstekniker3x SMPC-vinnareProvmedlemxhtml/css guruBimmerFAQ-nisseOC-guruScriptareNyhetsskribentBitr. ChefredaktörChefredaktörBannlyst!Site AdminForumsadminEn varningRedaktionenRedaktionenMedlemRedaktionenModeratorRedaktionenGuerilla GirlAllestädes närvarandeChief OverlordHedersmedlemNH-MecenatNäst snabbast på NHJulmecenat 2008Visdom/VanvettAequitas VeritasSETI MasterSnabbast i NH crewASUSRövhatt
1 Guest(s)