March 10, 2002
Delph1;1251298 wrote: Haft en riktigt jävla värdelös dag på jobbet, kommit hem fått ännu sämre jävla nyheter. Jävligt tveksamt om jag pallar jobba imorgon.
R.I.P. ...
//Andreas
Min var det motsatt, min bästa dag på länge, fram tills nu. Så fruktansvärt tråkigt. Maken till positivare människa får man leta efter. Önskar att jag var mer som honom.
December 6, 2006
Ctrl;1251305 wrote: Asså fan har inte lust att jobba inatt igentligen....... Var en hyfsad dag, men nu är den fan inget vidare.
skiroy;1251303 wrote: Ja det här var riktigt jävla värdelöst!
Fan vad jag saknar den mannen!
Dehman;1251301 wrote: Min var det motsatt, min bästa dag på länge, fram tills nu. Så fruktansvärt tråkigt. Maken till positivare människa får man leta efter. Önskar att jag var mer som honom.
Delph1;1251299 wrote: Haft en riktigt jävla värdelös dag på jobbet, kommit hem fått ännu sämre jävla nyheter. Jävligt tveksamt om jag pallar jobba imorgon.
R.I.P. ...
Online för senast 9 dagar sedan.. 🙁
//Andreas
Joni;1251300 wrote: R.I.P. vi saknar dig! <3
Får man fråga vad som hänt och vem som gått bort ???????? :/
EDIT:
FÖRLÅT !
Har inte hunnit läsa startsidan än...... fören nu.
Jag beklagar sorgen... R.I.P 🙁
September 12, 2001
opA87;1251306 wrote: Får man fråga vad som hänt och vem som gått bort ???????? :/
EDIT:
FÖRLÅT !
Har inte hunnit läsa startsidan än...... fören nu.Jag beklagar sorgen... R.I.P 🙁
Ingen fara, du har inget att be om förlåtelse över.
Du kunde ju inte veta just när du skrev inlägget.
Fan vad jag saknar den grabben...
Usch och fy.. Tycker inte det var länge sen jag gnabbades med honom sist..
NH blir inte riktigt likadant utan honom.
Efterslängar av magproblemen?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2003
Jobbat lite, även hunnit med att tatuera mig och gå på en arbetsintervju.
Såhär blev tatueringen (såhär långt, den är ju sex timmar gammal vid fototillfället.:
[Image Can Not Be Found]
3 Guest(s)