Spikat panel, sista väggen..
Sket sej med beräkningarna vad det gällde spill att slå upp bredvid fönstret, så nu blir det till att betsa på några bräder till innan det är klart.
🙁
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 14, 2001
alrik;1252567 wrote: Jobbat 05-18,45. Inte hunnit med så mycket mer. Snart blir det sängen eftersom jag ska till Söderhamn och lossa imorgon bitti vid 7-tiden.
Har du konverterat till dagtid? 😮
Jag har nästan bara hunnit vaknat, kikat till chilin lite. Ska nog gör mig en espresso snart, av mina nyinköpta kaffebönor.
October 22, 2002
Snorch;1252592 wrote: Har du konverterat till dagtid? 😮
Jag har nästan bara hunnit vaknat, kikat till chilin lite. Ska nog gör mig en espresso snart, av mina nyinköpta kaffebönor.
I fyra veckor så är det dagtid, nu är det tre veckor kvar. Försöker få chefen att ta kontorstjänst samt laga grejer tjänsten men han är svår att övertyga. Då skulle det blir tisdag, torsdag och fredag att jobba som jag gör nu i fyra veckor.
OnT:
Åkte från Västerås 04,15 imorse och lossade två ställen i Söderhamn, hann med att lossa 2 ställen i Gävle innan körtiden var slut. Lossade 5 ställen till samt lastade på 5 ställen. Hata fredagar eftersom alla firmor i princip stänger kl 14, fick ta vårat extrasläp att lasta upp med 3 ställen för att sen lasta om till bilen när jag var loss med bilen. Fick lov att omexa ett ställe i Sandviken för körtiden blev knapp även om jag skulle utnyttjat 10h, dumt att chansa och inte komma hem lagligt. Parkerade i Västerås 17,30.
Hem en snabbis för att duscha sen åka till en sjö där kompisen är med och kör vattenskidbåt. Var några stycken som åkte skidor samt ring därefter. Skoj som attans! Nu är jag lite lätt trött och ska snart sova.
July 5, 2010
Slappat större delean av dan, för att därefter bråka vidare med servern (nån som är hyffsad på Apache2.2 + PHP5 under Server 2008 R2 får gärna hjälpa till :P)
Och funderat på hur man klyver en Fujitsu Siemens laptop skärm på bästa sätt för att fixa vad som verkar va dålig kontakt i skärmen.
February 12, 2003
Skrivit en kortare recension av en pimp-mus från Gigabyte. Ska ta lite bilder på härket när jag är hemma och posta alltihopa här på forumet sedan.
July 5, 2010
Gjort klart väggarna på Friggeboden, så jäkla varmt ute idag.. Började svettas redan när jag stod och filosoferade över hur jag ska göra dörren, med fjällpanel, masonite eller plywood på framsidan?? Fjällan vill ha den slät, och själv tycker jag nog det blir snyggare med fjällpanel så den harmonerar med resten av boden.
🙁
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
Har börjat märka att inläggen i detta forum visas flera timmar för sent.
Kollade in forumet vid 00-tiden inatt och det som skrivits senast var Delph1´s inlägg.. ilgadd och Snorch inlägg fanns inte fast de står nu att dom skrevs vid 21-22 igårkväll :/
Jaja..
OnT:
Tänkt pysa till Trollhättan idag men får se vad jag hinner med.. arbetade hela dagen igår med, lägenheten ser ut som ett bombnedslag då man bara varit hemma för att äta och sova nu när de varit skörd hela veckan fram och tillbaka p.g.a regn.
opA87;1252647 wrote: Har börjat märka att inläggen i detta forum visas flera timmar för sent.
Kollade in forumet vid 00-tiden inatt och det som skrivits senast var Delph1´s inlägg.. ilgadd och Snorch inlägg fanns inte fast de står nu att dom skrevs vid 21-22 igårkväll :/
Jaja..
OnT:
Tänkt pysa till Trollhättan idag men får se vad jag hinner med.. arbetade hela dagen igår med, lägenheten ser ut som ett bombnedslag då man bara varit hemma för att äta och sova nu när de varit skörd hela veckan fram och tillbaka p.g.a regn.
Det är nog du som valt fel tidszon i inställningarna, när jag kikar visar det att jag postade inlägget 00.03, vilket nog stämmer ganska bra.
(Enligt min klocka på datorn postas detta 11.07)
December 6, 2006
ilg@dd;1252649 wrote: Det är nog du som valt fel tidszon i inställningarna, när jag kikar visar det att jag postade inlägget 00.03, vilket nog stämmer ganska bra.
Även om jag valt fel tidzon så borde väl inläggen visas överhuvudtaget, eller hur ? Enda skillnaden är ju att tiden skulle varit fel men ditt och Snorch inlägg fanns inte överhuvudtaget.
Äsch.. jag vet inte vad som är fel egentligen.. krångel krångel krångel.
October 22, 2002
Kört en kärra plattor (1100-1200kg) till mina föräldrar för lagring tills jag vet om jag ska ha dom eller kränga iväg dom för en billig peng.
Fikat hos farmor och farfar samt glömde då att jag skulle plocka rabarber för att göra saft av. Får ta en sväng dit senare i veckan. Fikade sen hos en kompis som fått sitt andra barn för 10-12 dagar sedan.
Nu bakar jag bullar och inväntar att maten ska bli klar.
1 Guest(s)